Ubisoft در دسامبر گذشته اعلام کرده بود 8 اپراتور جدید در سال سوم عرضه Rainbow Six Siege یعنی 2018 به بازی اضافه خواهند شد، طبق برنامه‌ها اپراتورهایی از روسیه، فرانسه، ایتالیا، انگلستان، آمریکا و موراکو در راه بازی هستند. با توجه به اطلاعات منتشر شده از طریق Reddit اپراتور ایتالیایی شامل دو نیروی ویژه از ایتالیا با نام‌های Alibi و Maestro می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC GAMER، نام‌ها قطعی و نهایی نیست و ممکن است تغییر کند و از طرف دیگر اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها در دست نیست. ما فقط می‌دانیم که این دو نیروی ویژه یکی در سازمان GIS (نیروی ضدهوایی ایتالیا ) و دیگری در بخش ضد تروریست فعالیت می‌‍‌کند.

در تصویر منتشر شده از اپراتور Alibi دو سایه روح مانند می‌بینیم که به ابزار جدید بازی مطرح شده در مباحث Reddit اشاره می‌کند. احتمالا این اپراتور قابلیت گیج کردن و گمراه کردن دشمن را خواهد داشت.

 در مورد Maestro احتمالا شاهد چیزی شبیه به Pavarotti خواهیم بود و کارکتری سرسخت با Armor بالا و شاتگان خواهیم دید.

هر دو اپراتور اخیر بازی که در قالب Operation Chimera در دسترس قرار گرفتند و شامل Lion و Finka می‌شد، اپراتورهایی مهاجم بودند. به نظر می‌رسد اپراتورهای ایتالیایی بیشتر دفاعی باشند تا یک تعادل در بازی برقرار شود.

دو تصویر منتشر شده از اپراتورهای ایتالیایی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

باید این نکته را ذکر کنیم که هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده است. اپراتورهای ایتالیایی احتمالا برای بهار در نظر گرفته شده‌اند اما هنوز تاریخ دقیقی مشخص نیست.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame