Sea of Thieves

سرانجام سرورهای بازی انحصاری مورد انتظار Microsoft طی چند روز گذشته در دسترس قرار گرفتند و منتقدان توانستند به تجربه آن بپردازند. این بازی جزء یکی از عناوین بزرگ استودیوی Rare به حساب می‌آمد که با توجه به سابقه آن‌ها، انتظار زیادی از بازی داشتیم اما متاسفانه ظاهرا این عنوان دارای مشکلاتی است. به هر حال باید توجه کرد که Sea of Thieves یک بازی "زنده" بوده و سازندگان می‌توانند با پشتیبانی رایگان، آینده آن را روشن سازند.

در ادامه می‌توانید نقدها و نمرات منتشر شده تا به الان را مشاهده کنید:

Cheat Code Central: 82/100

"موضوع و اساس Sea of Thieves در جهت مخالف پرخرج‌ترین بازی‌ها قرار دارد. لوت باکس‌ها برای افزایش قدرت‌ نیستند و هیجان بازی در سفر در دریاست، نه انجام ماموریت‌ها! این شاید باعث ناراحتی برخی بازیکنان شود اما یک تنوع برای کسانی است که به دنبال تغییر هستند. با این حال، به‌زودی Rare با درخواست جامعه بازیکنان خود برای محتوای بیشتر و گزینه‌های اجتماعی بهبود یافته مواجه خواهد شد تا آن‌ها را سرگرم نگه دارد و بتوانند از آزادی خودشان برای خلق داستان‌های فوق‌العاده و بدون محدودیت استفاده کنند."

Attack of the Fanboy: 70/100

"Sea of Thieves دارای یک اقیانوس زیبا و گسترده برای گشت‌وگذار در آن است اما حیف که عمق آن به مانند یک گودال می‌ماند!"

Fandom: 60/100

"فقط آگاه باشید که بعد از انجام چند سفر، به‌خوبی متوجه می‌شوید که حماسه دزدان دریایی Rare چه چیزی برای ارائه دارد. در Sea of Thieves شما باید سرگرمی خود را خودتان بسازید اما نمی‌شود انکار کرد که سازندگان هم می‌توانستند بیشتر برروی این موضوع کار کنند. دریا نوردی کنید، به اقیانوس خیره شود و به تجربه زندگی به عنوان یک دزد دریایی بپردازید. در نهایت طول عمرتان در این بازی به خود شما و خدمه‌تان بستگی دارد."

CGMagazine: 55/100

"Sea of Thieves حس یک عنوانی را دارد که باید با قیمت 10 الی 20 دلار عرضه می‌شد یا حداقل در این شرایط به عنوان یک بازی Early Access قرار داشت. محتوا و عمق کافی در آن دیده نمی‌شود و هسته گیم‌پلی آن انجام ماموریت‌های تکراری است و اگر از تمام این‌ها بگذریم، سیستم پیشرفت بازی هم انگار تکمیل نیست. فاکتور سرگرمی هم بستگی به آن دارد که با چه کسی بازی می‌کنید."

Metacritic: 67

منبع متن: pardisgame