با توجه به گفته‌های اخیر بیل رزمن (Bill Rosemann)، تهیه‌کننده اجرایی شرکت مارول گیمز (Marvel Games)، بازی جدید Spider-Man که توسط استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ توسعه می‌یابد، احتمالاً تا ماه‌های آینده وارد بازار گردد. بیل رزمن در توییت اخیر خود به انتشار بازی Spider-Man در چند ماه […]

مارول از تاریخ انتشار بازی Spider-Man خبر می‌دهد | احتمال عرضه در فصل بهار ۲۰۱۸

با توجه به گفته‌های اخیر بیل رزمن (Bill Rosemann)، تهیه‌کننده اجرایی شرکت مارول گیمز (Marvel Games)، بازی جدید Spider-Man که توسط استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ توسعه می‌یابد، احتمالاً تا ماه‌های آینده وارد بازار گردد.

بیل رزمن در توییت اخیر خود به انتشار بازی Spider-Man در چند ماه آینده اشاره کرده است اما باید یادآوری کنیم که تا مدتی دیگر دو بازی بزرگ و مهم بر روی پلتفرم اصلی شرکت ژاپنی سونی عرضه خواهند شد و احتمال انتشار بازی مهمی نظیر Spider-Man دور از انتظار است. توییت رزمن به شرح زیر است:

بهار – و Spider-Man – نزدیک است! @اینسومنیاک گیمز @مارول گیمز #نخستین‌روز‌از‌بهار

بر همین اساس، نسخه تازه سری بازی‌های محبوب God of War در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۰ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) منتشر خواهد شد و یک ماه پس از آن نیز شاهد عرضه درام تعاملی جدید دیوید کیج (David Cage)، یعنی عنوان Detroit: Become Human هستیم. بنابراین هنوز مشخص نیست که بازی Spider-Man چه زمانی به قفسه فروشگاه‌ها راه خواهد یافت اما اگر گفته‌های بیل رزمن را صحیح در نظر بگیریم، احتمالاً تا اواسط ماه ژوئن سال جاری میلادی می‌توانیم در نقش پیتر پارکر (Peter Parker) بازی کنیم.

بازی ویدئویی Spider-Man از داستانی کاملاً متفاوت با روایت‌ فیلم‌های سینمائی و دیگر بازی‌های ساخته شده بر اساس سرگذشت این ابرقهرمان محبوب بهره می‌برد و قهرمان‌بازی‌های مرد عنکبوتی را با زندگی عادی و شخصی وی در هم می‌آمیزد. در این بازی ابرقهرمانی بازیکنان باید پیتر پارکر را در لحظات زندگی شخصی‌اش هم همراهی کنند.

بازی Spider-Man در جریان رویداد E3 2016 به صورت رسمی معرفی شد و متاسفانه هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. باید دید که آیا این بازی مورد انتظار در فصل بهار سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد یا خیر؟

منبع متن: gamefa