Cyberpunk 2077

آدام کیسنسکی طی جلسه‌ای برای گزارش مالی سال 2017 گفت که "شدیدا" به صحبت در رابطه با Cyberpunk 2077 علاقه‌مند است اما فعلا زمان مناسبی نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کیسنسکی در پاسخ به این سوال که چه زمانی شاهد انتشار جزئیات بیشتری خواهیم بود، گفت که فعلا نمی‌تواند چیزی اعلام کند. همچنین فهمیدیم که تا قبل از شروع برگزاری E3، آگاه می‌شویم که چه چیزهایی از بازی به نمایش در می‌آیند.

در نهایت، وی مجبور شد که تا حدودی راجع به بازی مورد انتظار استودیوی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 صحبت کند.

ما فهمیدیم که بازی از نظر تکنولوژی "بسیار پیشرفته" است و فناوری درون آن با نسل‌های آینده سازگار خواهد بود. کیسنسکی همچنین تایید کرد که شما در Cyberpunk 2077 می‌توانید شخصیت خود را بسازید و کلاس‌های متنوعی برای انتخاب در بازی وجود دارند. 

وقتی از او پرسیده شد که آیا در بازی بخش چندنفره هم خواهیم دید یا خیر، وی گفت استودیوی آن‌ها در ابتدا می‌خواهند به مانند The Witcher 3 یک بازی تک‌نفره داستانی و نقش‌آفرینی بزرگی خلق کند. کیسنسکی گفت فعلا نمی‌خواهد در رابطه با بخش چندنفره حرفی زده شود اما آن را رد هم نکرد زیرا CD Projekt RED در گذشته گفته بود می‌خواهد در پروژه‌های آینده خود نوعی حالت آنلاین داشته باشد.

در رابطه با اضافه شدن حالت بتل رویال به Cyberpunk 2077 هم از کیسنسکی سوال شد که وی در پاسخ به این پرسش هم گفت آن‌ها در حال حاضر همه چیز را در نظر می‌گیرند اما فعلا نمی‌توانند راجع به چیزی بحث کنند. اولین موردی که دوست دارند درباره‌اش حرف بزنند، تجربه عظیم تک‌نفره داستانی و نقش‌آفرینی مثل The Witcher 3، بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا موارد پولی مخفی است. 

همچنین گفته شد که حضور گرالت در بازی SoulCalibur VI هیچ‌گونه "انگیزه مالی" برای CD Projekt RED نداشته اما یک اقدام تبلیغاتی است.

علاوه بر این، کیسنسکی گفت که فعلا برنامه‌ای برای عرضه بازی برروی Nintendo Switch ندارند اما باید دید که آینده چگونه خواهد بود.

منبع متن: pardisgame