ما سپتامبر گذشته در زمان لانچ Fortnite تمام علاقه خود را به بازی از دست داده بودیم که ناگهان نام بازی همه جا پخش شد و به عبارتی در کمتر از 6 ماه بسیار محبوب و معروف شد. به نظر می‌رسد ساخت این عنوان بتل رویال تنها 2 ماه طول کشیده است!

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، آقای "اِد زوبریست" یکی از کارمندان Epic Games، امروز در پنل GDC اطلاعات جالبی در مورد مراحل توسعه Fortnite منتشر کرد:

"ما درست زمانی که بخش Save the World به مخاطبین عرضه شد کار بر روی حالت بتل رویال را آغاز کردیم. ساخت این بخش دو ماه زمان برد و در تاریخ 26 سپتامبر شاهد عرضه این حالت بودیم. "

البته برای ساخت حالت بتل رویال از حرفه‌ای‌های سبک شوتر آنلاین استفاده شد، آقای "زوبریست" در این مورد گفت:

"و این تیم سازنده Unreal Tournament بود که به تیم ما کمک کرد، رهبری را بر عهده گرفت و ایده‌های بسیاری خوبی به بازی اضافه کرد."

در اوایل کار قرار بود بخش بتل رویال به عنوان قسمتی از Save the World ارائه شود و یک بخش PvP انتخابی باشد که بازیکن در آن یک بازیکن دیگر را برای بازی کردن پیدا می‌کند. این بدان معنی است قرار بود بخش Battle Royale با قیمت 40 دلار به انتشار برسد که به شدت جلوی رشد آن را می‌گرفت. زوبریست در این مورد گفت، تا دو هفته پایانی ساخت مود بتل رویال تیم سازنده قصد نداشت این بازی را به صورت رایگان عرضه کند:

"من شک دارم که ناشر دیگری بتواند همچین کاری را انجام دهد و در چنین زمان حساسی این تصمیم را بگیرد."

به طور حتم تمامی کار‌ها انجام شده بود - Fortnite از سال 2011 توسط سازندگان Unreal Engine و شرکت Epic Games در دست ساخت قرار دارد - اما حتی برای یک مود جدید با این عظمت، چنینی قدرت ریسکی بی‌نظیر است و هر ناشری نمی‌تواند چنین تصمیمی بگیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame