تاکون شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision-Blizzard) بارها وجود نسخه نینتندو سوییچ بازی Diablo III را انکار کرده است اما به تازگی یک خرده‌فروشی بریتانیایی این بازی را برای جدیدترین کنسول شرکت نینتندو در فروشگاه خود فهرست کرده و آن را برای پیش‌خرید در دسترس قرار داده است. خرده‌فروش بریتانیایی کول‌شاپ (CoolShop) بازی Diablo III را برای […]

احتمال عرضه بازی Diablo III بر روی کنسول نینتندو سوییچ

تاکون شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision-Blizzard) بارها وجود نسخه نینتندو سوییچ بازی Diablo III را انکار کرده است اما به تازگی یک خرده‌فروشی بریتانیایی این بازی را برای جدیدترین کنسول شرکت نینتندو در فروشگاه خود فهرست کرده و آن را برای پیش‌خرید در دسترس قرار داده است.

خرده‌فروش بریتانیایی کول‌شاپ (CoolShop) بازی Diablo III را برای کنسول نینتندو سوییچ به پایگاه داده خود افزوده است. این بازی با قیمت ۴۷ پوند برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است گرچه تاریخ انتشار مشخصی ندارد. تابدین لحظه شرکت اکتیویژن بلیزارد به این شایعه واکنشی نشان نداده است و به نظر می‌رسد که فروشگاه کول‌شاپ از اطلاعاتی آگاهی دارد که خیلی‌ها از آن بی‌خبرند.

تاکنون ناشر این بازی ویدئویی موفق بارها ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی Diablo III را انکار کرده است اما برخی منابع آگاه و نزدیک به وب‌سایت یوروگیمر در دست ساخت بودن این نسخه را تائید کرده‌اند. انتظار می‌رود که در صورت حقیقی بودن این شایعه، بازی Diablo III در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ میلادی بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد.

از سوی دیگر، هیچ تصویر مرتبطی با نسخه نینتندو سوییچ بازی Diablo III در فروشگاه یاد شده قرار نگرفته است که بتوانیم به آن استناد کنیم. در پائین این پاراگراف تصویر اطلاعات مربوط به نسخه نینتندو سوییچ بازی مورد بحث در فروشگاه الکترونیکی کول‌شاپ قرار دارد که می‌توانید آن را بررسی کنید:

آیا در نهایت بازی محبوب Diablo III به کنسول نینتندو سوییچ راه خواهد یافت یا خیر؟ نظر شما در این باره چیست؟ بازی مورد بحث در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa