سرانجام استودیوی بازیسازی محبوب سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اطلاعات رسمی جدیدی از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 منتشر کرد. در جریان ارائه گزارش سال مالی جدید سی‌دی پراجکت رد، آدام کیکینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل این استودیو، اظهار داشت که وی برای انتشار اطلاعات جدید بازی Cyberpunk 2077 لحظه‌شماری می‌کند اما هنوز اجازه چنین […]

بازی Cyberpunk 2077 از قابلیت طراحی شخصیت بهره می‌برد

سرانجام استودیوی بازیسازی محبوب سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اطلاعات رسمی جدیدی از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 منتشر کرد.

در جریان ارائه گزارش سال مالی جدید سی‌دی پراجکت رد، آدام کیکینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل این استودیو، اظهار داشت که وی برای انتشار اطلاعات جدید بازی Cyberpunk 2077 لحظه‌شماری می‌کند اما هنوز اجازه چنین کاری را ندارد. در نهایت، با پرسیده شدن سوالات بسیار، اطلاعات کوچکی از گیم‌پلی این بازی فاش شد.

ظاهراً، تکنولوژی مورد استفاده در ساخت این بازی بسیار پیشرفته است که می‌تواند آن را برای نسل آینده هم مناسب سازد (پیش از این شاهد انتشار گزارشی در این باره هم بودیم). مدیرعامل استودیوی سی‌دی پراجکت رد همچنین رسماً تائید کرد که بازی Cyberpunk 2077 از قابلیت طراحی و خلق شخصیت بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند کلاس شخصیت خود را هم انتخاب کنند. در حال حاضر تیم توسعه این بازی سخت مشغول ساخت بخش مهمِ تک نفره آن هستند اما کیکینسکی ابراز داشت که آن‌ها تمایلی به نادیده گرفتن مولفه‌های بخش چند نفره در این بازی علمی تخیلی ندارند.

کیکینسکی در پاسخ به این پرسش که آیا استودیوی سی‌دی پراجکت رد به عرضه حالت بتل رویال (Battle Royale) هم برای بازی Cyberpunk 2077 فکر می‌کند یا خیر اظهار داشت که این استودیوی لهستانی به هیچ وجه گزینه‌های مختلف را نادیده نمی‌گیرد و در حال بررسی همه موارد ممکن است.

در انتها، کیکینسکی بیان کرد که استودیوی سی‌دی پراجکت رد به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ هم علاقه پیدا کرده است و گرچه در حال حاضر در زمینه ساخت بازی‌ای برای این کنسول با شرکت نینتندو همکاری نکرده است اما حتماً شرایط موجود در آینده تغییر خواهد کرد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً مطلع شدیم که سی‌دی پراجکت رد استودیوی جدیدی در کشور لهستان تاسیس کرده است تا به ساخت پروژه‌های حال حاضر این شرکت کمک کند. چندی پیش نیز این استودیو اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077، پروژه‌ای بسیار بلند پروازانه‌تر از بازی موفق The Witcher III: Wild Hunt خواهد بود که از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و پلتفرم‌های مقصد آن هم نامشخص است. با این وجود، انتظار می‌رود که در نهایت این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار بگیرد. بر اساس شایعات مختلف، بازی Cyberpunk 2077 در جریان رویداد E3 2018 به صورت کامل معرفی خواهد شد و شاهد نخستین ویدئو از گیم‌پلی آن خواهیم بود. همچنین استودیوی سی‌دی پراجکت رد در نمایشگاه گیمزکام آلمان هم حاضر خواهد بود و مطمئناً اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر خواهد ساخت.

منبع متن: gamefa