طبق فراخوان کاری جدید EA، این شرکت در حال کار برروی یک بازی جدید جهان‌باز از سری Star Wars است. EA اطلاعات کمی از ریبوت Star Wars استودیوی Visceral منتشر کرده اما حالا جزئیاتی را از آن در اختیار داریم.

به گزارش پردیس گیم، این فراخوان کاری اخیرا توسط EA منتشر شده و مربوط به استودیوی Vancouve می‌شود. آن‌ها به دنبال شخصی برای جایگاه مهندس ارشد بخش آنلاین هستند و تلاشی برای مخفی نگه داشتن پروژه خودشان نکردند. در مقدمه این فراخوان گفته شده "رهبری یک تیم برای ارائه ویژگی‌های آنلاین در پروژه بازی جهان‌باز Star Wars را بر عهده بگیرید."

سایر بخش‌های این فراخوان جزئیات زیادی در اختیار قرار نمی‌دهد، گرچه گفته شده این بازی مولتی پلتفرم خواهد بود (که تعجبی ندارد) و فرد باید در پیاده‌سازی ویژگی‌های آنلاینی مثل Matchmaking، تعاملات Asynchronous، خدمات زنده، ایجاد سرورهای میزبان و غیره تجربه داشته باشد.

سایت Gamespot با شرکت EA برای دریافت جزئیات بیشتر ارتباط برقرار کرده و در صورت پاسخ EA (که بعید است)، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت. 

Star Wars

EA در حال حاضر حق امتیاز ساخت بازی برای کنسول‌ها و PC براساس جهان Star Wars را بر عهده دارد اما 6 ماه گذشته یا قبل از آن وضعیت بهم ریخته‌ای داشته‌اند. از یک طرف جنجال‌های پرداخت‌های درون برنامه‌ای Sar Wars Battlefront II و از سوی دیگر تعطیلی استودیوی Visceral وضعیت بدی برای آن‌ها فراهم کرده بود. حالا Vancouve کار ساخت پروژه Star Wars استودیوی Visceral (تصویر بالا) را ادامه می‌دهد. ما همچنین می‌دانیم که Respawn، سازنده Titanfall، یک عنوان از Star Wars در دست ساخت دارد.

منبع متن: pardisgame