چند ماه آینده برای طرفداران Dark Souls بسیار جذاب خواهد بود. اول از همه در تاریخ 4 خرداد شاهد بازسازی نسخه اول Dark Souls هستیم اما یک بازی دیگر بر اساس عناوین From Software در این چند ماه منتشر خواهد شد.

ما در مورد Sinner: Sacrifice for Redemption صحبت می‌کنیم که توسط استودیو مستقر در شانگهای یعنی Darkstar برای PS4 ،Xbox One و PC ( ویندوز و مک) توسعه می‌یابد و در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) در دسترس قرار خواهد گرفت. سایت Wccftech موفق شد یک مصاحبه کوچک با سازندگان ترتیب دهد. به گزارش پردیس‌گیم، شما در ادامه در مورد کیفیت گرافیکی بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف و احتمال عرضه بازی بر روی Nintendo Switch اطلاعاتی را کسب می‌کنید.

سوال: آیا ما شاهد بهبودهای مختلف و خاص بر روی دو کنسول PS4 Pro و Xbox One X خواهیم بود؟ اگر جوابتان مثبت است، می‌توانید لیستی از تغییرات و مقایسه با بالاترین کیفیت بازی بر روی PC و کنسول‌ها به ما بدهید؟

سونی از سازندگان مستقل در چین به خوبی حمایت می‌کند و در نتیجه ما توانستیم نسخه PS4 Pro را به گونه‌ای بسازیم که نرخ فریم بهتری ارائه دهد و رزولوشن بهتری هم داشته باشد. بازی همچنان بر روی PS4 و Xbox One فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

شما از چه موتورگرافیکی استفاده می‌کنید؟ آیا ساخته خودتان است؟ آیا بازی از HDR حمایت می‌کند؟ اگر جوابتان مثبت است بر روی چه پلتفرمی؟

SINNER توسط Unreal Engine 4 شکل گرفته و از HDR حمایت نمی‌کند.

آیا در آینده خبری از پورت بازی بر روی Nintendo Switch خواهد بود یا این که از نظر تکنیکی این پورت غیر ممکن است؟

Nintendo Switch سخت افزاری عالی و مورد علاقه تیم ما است. ما خیلی دوست داریم SINNER را بر روی Switch که روز به روز طرفدارانش رشد می‌کند عرضه کنیم اما در حال حاضر چیزی برای رونمایی وجود ندارد و همه تمرکز خود را بر روی PS4،Xbox One و PC گذاشته‌ایم تا بهترین تجربه را ارائه دهیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame