خانواده Ubisoft دوباره در هر حال گسترش یافتن است. این بار با شعبه‌های اوکراین و هند این گسترش انجام می‌شود. این ناشر و  سازنده فرانسوی چندی پیش اعلام کرد دو استودیو کاملا جدید در بمبئی هند و اودسا اوکراین تاسیس خواهد کرد.

همانند سایر تیم‌های Ubisoft، دو شعبه بمبئی و اودسا در پروژه‌های مختلف با شعبه‌های اصلی مانند Montreal و Paris در ساخت عناوین AAA همکاری خواهند کرد. Ubisoft همچنین اعلام کرد در سال‌های آینده این دو استودیو بزرگ‌تر خواهند شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، استودیو Ubisoft Mumbai در ژوئن سال جاری افتتاح خواهد شد و بعد از شعبه پونا دومین استودیو قرار گرفته در هند، دومین کشور بزرگ جهان، خواهد بود.

"ژان فیلیپ پیوچوت" (Jean-Philippe Pieuchot) مدیرعامل Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai در این مورد گفت:

"هدف ما همکاری با موسسه‌های مختلف و بهترین مدارس کشور برای رسیدن به تکامل در صنعت بازی‌های ویدیویی هند می‌باشد."

Ubisoft Mumbai به دنبال این است که در دو سال آینده 100 سازنده را به تیم خود اضافه کند و در این راه با موسسه تکنولوژی هند برای تحقیق در موضوعات مختلف و تمرکز بر هوش مصنوعی و ماشین‌های یاد گیرنده همکاری خواهد داشت. از طرف دیگر این استودیو در نظر دارد با استفاده از آزمایشگاه‌های مجهز بر روی طراحی بازی تمرکز کند و در دوره‌های چهار ساله افرادی حرفه‌ای در توسعه بازی به جامعه تحویل دهد.

در مورد شعبه اوسدا که از همین حالا کار خود را  آغاز کرده است باید بگویم که به Ubisoft Kiev با تجربه ده ساله خواهد پیوست.

"سباستین دلن" مدیرعامل استودیو‌های اروپای شرقی Ubisoft (اوکراین، رومانی و صربسنان) گفت:

"اوسدا در بحث استعداد و متخصصین تکنولوژی چیزهای زیادی برای گفتن دارد. ما همیشه به دنبال استعداد‌های مختلف برای ساخت بهترین بازی‌ها بودیم و شهرت اودسا در این مورد کمک زیادی به ما خواهد کرد و یک سرمایه گذاری عالی خواهد بود."

Uibosft همچنین اعلام کرد که این تیم کوچک گسترش پیدا خواهد کرد اما به طور دقیق میزان این گسترش را اعلام نکرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا Ubisoft به خوبی از امکانات و منابع خود استفاده می‌کند؟

منبع متن: pardisgame