CD Projekt RED در چند سال آینده با دست پر به میدان خواهد آمد. با عنوان نقش آفرینی بلندپروازانه Cyberpunk 2077 که کاملا در سکوت ساخته می‌شود و پروژه رونمایی نشده داستان محور نقش آفرینی دیگر، CD Projekt RED درگیری‌های زیادی دارد اما از آن‌جایی که هر دو بازی تا 2021 منتشر خواهند شد بازیکنان بسیار خوشحال هستند که در دوره چهار ساله بعد دو پروژه از CDPR را تجربه خواهند کرد. سازندگان قبلا هم اعلام کرده بودند که داستان گرالت به پایان رسیده است اما این بدان معنی نمی‌باشد که شاهد یک اسپین آف نخواهیم بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، آقای "آدام کیسینسکی" مدیرعامل CD Projekt RED در پنل PSG برای باری دیگر در مورد آینده سری The Witcher صحبت کرد. این‌طور که به نظر می‌رسد سوالی در مورد The Witcher 4 باقی نمی‌ماند چرا که به طور حتم ساخته نخواهد شد اما محدودیتی وجود ندارد همیشه ایده پرداختن به اسپین‌آف وجود خواهد داشت:

"ما نمی‌توانیم Witcher 4 را بسازیم چرا که این سری از همان اول قرار بود یک سه گانه باشد. هیچکس نگفت زمانی فرا نمی‌رسد که تصمیم بگیریم چیزی در رابطه با دنیای Witcher خلق کنیم اما در حال حاضر تمرکز اصلی ما Cyberpunk 2077 و Gwent می‌باشد."

این قابل درک است که CD Projekt تمام تمرکز خود را بر روی Cyberpunk 2077 بگذارد چرا که طبق اعلانات قبلی سازنده، این بازی بسیار بزرگ و بلندپروازانه است و آن قدر عظیم و با شکوه است که سری The Witcher در خواب هم نمی‌دید تا این میزان عظمت داشته باشد.

ما انتظار داریم در E3 امسال اطلاعات زیادی در مورد Cyberpunk 2077 منتشر شود، البته آن‌ها از قبل حضور خود را در E3 تایید کردند اما نمی‌دانیم که باز هم شاهد یک تریلر سینمایی خواهیم بود یا این که سرانجام تریلری از گیمپلی نیز به نمایش در خواهد آمد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame