نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Tekken 7 غالبا از نسخه‌های کنسولی آن عملکرد بهتری دارد. اما این نسخه دارای قفل نرم‌افزاری دنوو (Denuvo) است و ظاهرا این قفل در عملکرد بازی اخلال ایجاد می‌کند. کاتوشیرو هادارا (Katsuhiro Harada) که مدت‌هاست تهیه‌کننده‌ی سری بازی‌های Tekken است اخیرا تایید کرد که قفل نرم‌افزاری دنوو هنگام اجرای برخی حرکات، اشکالاتی در […]

به گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی بازی Tekken 7، قفل نرم‌افزاری باعث ایجاد مشکل در عملکرد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی می‌شود

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Tekken 7 غالبا از نسخه‌های کنسولی آن عملکرد بهتری دارد. اما این نسخه دارای قفل نرم‌افزاری دنوو (Denuvo) است و ظاهرا این قفل در عملکرد بازی اخلال ایجاد می‌کند.

کاتوشیرو هادارا (Katsuhiro Harada) که مدت‌هاست تهیه‌کننده‌ی سری بازی‌های Tekken است اخیرا تایید کرد که قفل نرم‌افزاری دنوو هنگام اجرای برخی حرکات، اشکالاتی در عملکرد این بازی مبارزه‌ای به‌وجود می‌آورد.

در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، هنگام اجرای برخی حرکات نظیر حرکت شکونتسو هادوکن (Shakunetsu Hadouken) توسط اکوما (Akuma)، بازی دچار افت نرخ فریم می‌شود.

از آنجایی که این مشکل به دلیل پردازش گرافیکی و محاسباتی در بازی رخ نمی‌دهد با تغییر تنظیمات بازی نیز رفع نخواهد شد. این ایراد از نحوه‌ی رمزنگاری اطلاعات بازی ناشی می‌شود و به زودی برطرف خواهد شد.

همان طور که از این اظهار نظر مشخص است، مشکل از نحوه‌‎ی تعامل قفل دنوو با بازی ناشی می‌شود و برای حل این ایراد کاری از دست کاربر بر‌نمی‌آید. هادارا همچنین اعلام کرد که تیم سازنده در حال کار بر‌روی راه حل این مشکل هستند.

دنوو پیشتر نیز باعث ایجاد مشکلاتی در عناوین دیگر، نظیر مشکل عدم امکان اجرای بازی Sonic Mania در حالت آفلاین، بر‌روی رایانه‌های شخصی شده بود.

منبع متن: gamefa