با توجه به اطلاعات منتشر شده، عنوان State of Decay 2 حجم خیلی زیادی ندارد. البته به شرطی که شاهد به‌روزرسانی روز اول نباشیم.  بازی State of Decay 2 عنوانی در سبک کشتار زامبی و بقا است که توسط استودیو مایکروسافت و آندد لبز (Undead Labs) در حال توسعه قرار دارد. از آنجایی که این بازی […]

حجم عنوان State of Decay 2 مشخص شد

بازی State of Decay 2 عنوانی در سبک کشتار زامبی و بقا است که توسط استودیو مایکروسافت و آندد لبز (Undead Labs) در حال توسعه قرار دارد. از آنجایی که این بازی قرار است ماه بعد عرضه شود، حال شاهد انتشار اخبار و اطلاعات جدید پیرامون آن هستیم.

براساس اطلاعات بدست آمده از صفحه این بازی در فروشگاه مایکروسافت، حجم این عنوان بدون محاسبه به‌روزرسانی روز اول آن، برابر ۲۰٫۳۱ گیگابایت است.

لازم به ذکر است که همزمان با انتشار عنوان State of Decay 2 در بازار‌های جهانی، این بازی بر روی سرویس گیم پس (Game Pass) هم قرار می‌گیرد. شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تا عناوین فرست پارتی خود را در روز انتشار، بر روی سرویس گیم پس قرار دهد. بازی Sea of Thieves اولین عنوانی بود که به این صورت در دسترس کاربران قرار گرفت.

شما می‌توانید جدید‌ترین تریلر گیم‌پلی بازی را از اینجا مشاهده کنید. همچنین این بازی برای کنسول میان نسلی مایکروسافت بهینه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به اینجا مراجعه کنید.

بازی State of Decay 2 در تاریخ ۱ خرداد (۲۲ مه) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa