پسر "تاد هاوارد" هم نمی‌داند که چه اتفاقی برای نسخه بعدی Elder Scrolls خواهد افتاد

جدای از ارائه محتوای جدید برای بازی‌های Elder Scrolls و پورت بازی Wolfenstein ll: New Colossus برای Switch، هنوز نمی‌دانیم که Bethesda برای سال 2018 چه برنامه‌ای دارد. اگرچه مطمئن هستیم که در مراسم E3 2018 شرکت Bethesda پرده از روی یک سری چیزهای جدید بر خواهد داشت. Bethesda شرکتی است که واقعا بصورت محرمانه و مخفیانه بر روی عناوین خود کار می‌کند و تقریبا اصلا اجازه نمی‌دهد که جزییات کارهایشان بر روی بازی‌های مختلف لو برود. حتی بسیاری از خود کارکنان آن هم نمی‌دانند که برنامه‌ی این شرکت چه می‌باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، آقای "تاد هاوارد" که کارگردان سری بازی‌های Elder Scrolls می‌باشد، در پادکست سازندگان بازی AIAS حضور داشت و توضیح داد که به هیچکس حتی پسر خود هم نمی‌گوید که بر روی چه عنوانی در حال کار است. او گفت که:

"پسرم از من می‌پرسد که Elder Scrolls 6 چه زمانی منتشر می‌شود و من می‍گویم که فعلا نمی‌خوام درموردش صحبت کنم. بعد او میگوید که می‌تونم نظراتم در موردش بهت بگم؟ یا اینکه بر روی اون باهات کار کنم؟ عجله کن، یه ذره اطلاعات ازش بهم بده! به هیچکس نمی‌گم. من هم به او گفتم که نه، امکان داره به کسی بگی پس بهت هیچی درموردش نمی‌گم!"

او ادامه داد که:

"آره، بسیاری از بچه‌ها دوست دارند که وارد عرصه بازی سازی شوند. اگر یک خالق بازی باشید، بگذارید که فرزندتان خودش راهش را پیدا کند."

ما هم به پسر آقای "هاوارد" بابت این همه کنجکاوی حق می‌دهیم زیرا می‌خواهیم بدانیم که نسخه بعدی Elder Scrolls چگونه و چه زمانی منتشر می‌شود زیرا موفقیت Skyrim هنوز هم به چشم می‌خورد و شاهد انتشار این بازی برای Switch هم بوده‌ایم.

در انتها دیدگاه شما چیست؟ آیا بزودی شاهد معرفی نسخه بعدی Elder Scrolls خواهیم بود یا باید مدت زیادی را صبر کنیم؟

منبع متن: pardisgame