این روزها ارائه گرافیک خیره کننده یکی از اصلی‌ترین رکن‌های هر بازی است. به نوعی داشتن یک گرافیک خیره کننده با جلوه‌های بصری چشم نواز یکی از برگ برنده‌های یک بازی به حساب می‌آید، چیزی که به نظر می‌رسد در عنوان مورد انتظار Detroit: Become Human هم به خوبی رعایت شده و توسعه دهندگان آن به […]

Detroit: Become Human با رزولوشن Native 4K روی پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا خواهد شد

این روزها ارائه گرافیک خیره کننده یکی از اصلی‌ترین رکن‌های هر بازی است. به نوعی داشتن یک گرافیک خیره کننده با جلوه‌های بصری چشم نواز یکی از برگ برنده‌های یک بازی به حساب می‌آید، چیزی که به نظر می‌رسد در عنوان مورد انتظار Detroit: Become Human هم به خوبی رعایت شده و توسعه دهندگان آن به خوبی اهمیت آن را درک کرده‌اند.

عناوین ساخته شده به دست دیوید کیج (David Cage) از هر نظر که بد باشند، از نظر جلوه‌های بصری و گرافیکی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند به نوعی که اگر نگاهی به هر کدام از بازی‌های او بیاندازیم، بهترین و بالاترین گرافیک دوران خودشان را شاهد‌ خواهیم بود. البته این موضوع منطقی است چرا که آن‌ها پشتیبانی سونی و استودیوی‌های بزرگ آن را دارند و از طرفی هم با ساخت هر بازی تجربه بیشتری کسب می‌کنند که برای ارائه بهترین گرافیک زمان خود، کافی است.

در بازی‌های دیوید کیج معمولا شما کنترل زیادی روی دوربین بازی ندارید و نمی‌توانید هر زاویه‌ای که دوست دارید را مشاهده کنید به همین دلیل آن‌ها برای ارائه یک گرافیک چشم نواز نباید کار زیاد سختی انجام دهند چرا که بازی بازان از تنوع انتخاب زیادی در این زمینه بهره مند نیستند.

با این حال هیچ کس نمی‌تواند منکر این موضوع شود که عناوین دیوید کیج هنوز هم خیره کننده هستند. به نظر می‌رسد که Detroit: Become Human نیز همین روال را ادامه خواهد داد. طبق اولین گزارش منتشر شده از سوی IGN این بازی که واقعا هیجان انگیز و منحصر به فرد خواهد بود، از رزولوشن native 4K روی کنسول میان نسلی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ پرو بهره خواهد برد. بنابراین ما با یک بازی بزرگ و عظیم با ویژگی‌های گرافیکی بی‌نظیر رو به رو خواهیم بود که چشم هر کسی را به خود خیره خواهد کرد.

این طور که از گزارش IGN پیدا است ما با یکی از بهترین گرافیک‌های نسل حاضر رو به رو خواهیم بود که البته طبق روال بازی‌های انحصاری سونی، چیزی جز این هم انتظار نمی‌رود. عنوان Detroit: Become Human ماه آینده به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa