به گزارش پردیس‌گیم و طبق اعلانات Comicbook، به نظر می‌رسد بازی God of War یک درجه سختی دارد که هنوز کارگردان بازی "کوری بارلاگ" نتوانسته بر آن غلبه کند.

سری God of War همیشه چالش برانگیز بوده است اما این‌بار شاهد چیزی کاملا متفاوت خواهیم بود. آقای "کوری بارلاگ" در گفتگویی با Finder AU اعلام کرد که هنوز نتوانسته بر روی درجه سختی "به من خدای جنگ بده" (Give Me God of War) بازی را به پایان برساند.

بارلوگ در اینباره گفت:

"من نتوانسته‌ام بر روی درجه سختی Give me God of War زیاد پیشروی کنم. باید توانایی تحمل درد بسیاری را داشته باشم. این درجه سختی واقعا چالش برانگیز است."

اگر سازنده بازی در به پایان رساندن آن بر روی یک درجه سختی با مشکل رو به رو شود به طور حتم بازیکنان به مراتب با مشکلات بیشتری رو به رو خواهند شد.

او در ادامه گفت:

"ببینید، به نظر من بازیکنان سطح توقعات را بالا برده‌اند چرا که در طول زمان چالش در عناوین مختلف بیشتر شد. "جیسون مک‌دونالد" طراح ارشد مبارزه بازی است، او پیش من آمد و ما با کمک یکدیگر راه‌های مختلفی برای فریب دادن سیستم مبارزه و سخت‌تر کردن آن طراحی کردیم. جیسون در نظر داشت یک درجه سختی طراحی کند که پای خود را  فراتر از چالش‌های عادی بگذارد. وقتی این درجه از سختی را انتخاب کنید دیگر راه برگشتی ندارید و باید بازی را تا آخر با این درجه سختی ادامه دهید."

با توجه به سخنان بارلوگ در ابتدا تیم سازنده در نظر داشت این درجه سختی پس از به پایان رساندن بازی آزاد شود اما بارلوگ چنین نظری نداشت و این درجه سختی را از همان ابتدا در دسترس بازیکنان گذاشت.

God of War در تاریخ 20 آوریل (29 فروردین) برای PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: pardisgame