درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی God of War در خدمت شما هستیم.

بازی God of War عنوانی در سبک اکشن ماجرایی سوم شخص و هشتمین نسخه در این سری محسوب می‌شود که توسط استودیوی سانتا مونیکا توسعه یافته و در بیستم آپریل سال 2018 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. این بار بازی به جای اساطیر یونان، بر اساس اساطیر نورس شکل گرفته است. کریتوس باری دیگر به عنوان شخصیت اصلی بازمی‌گردد و اکنون پسری به نام Atreus دارد که برای او به عنوان یک استاد و محافظ عمل می‌کند.

خوشبختانه این بازی توانسته تا نمرات خارق العاده‌ای را از منتقدان دریافت کند و متای آن اکنون از 89 نقد، بر روی عدد 95 قرار دارد. منتقدان به تعریف و تمجید از گرافیک، طراحی هنری، سیستم مبارزه جدید، داستان و موسیقی این عنوان پرداخته‌اند و عنوان کرده‌اند که با وجود تغییر گیم پلی، بازی همچنان به نسخه‌های پیشین سری وفادار است. حتی تعداد بسیاری از مراجع، از این بازی به عنوان یک دستاورد فنی یاد کرده‌اند و آن را یکی از زیباترین بازی‌های عرضه شده تاکنون برای کنسول‌ها نامیده‌اند.

God of War Soundtrack

ناشر: Sony Classical

سال انتشار: 2018

تعداد قطعات موسیقی: 21 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 18 دقیقه و 51 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: Bear McCreary

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 183.62 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

God of War [موسیقی پیشنهادی]

Ashes [موسیقی پیشنهادی]

Echoes of an Old Life

Salvation [موسیقی پیشنهادی]

Epilogue

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم

منبع متن: pardisgame