پلاتینوم گیمز بدون شک یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی حال حاضر صنعت بازی‌های ویدئویی است. اگر یکی از علاقه‌مندان این استودیو هستید، مطمئناً با شنیدن خبر معرفی نخستین بازی موبایل آن‌ها که World of Demons نام دارد، خوشحال خواهید شد. پلاتینوم گیمز (PlatinumGames) این بازی را با مشارکت شرکت دنا (DeNA) توسعه می‌یابد و می‌خواهد تمام […]

World of Demons، نخستین بازی پلاتینوم گیمز برای تلفن‌های همراه

پلاتینوم گیمز بدون شک یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی حال حاضر صنعت بازی‌های ویدئویی است. اگر یکی از علاقه‌مندان این استودیو هستید، مطمئناً با شنیدن خبر معرفی نخستین بازی موبایل آن‌ها که World of Demons نام دارد، خوشحال خواهید شد.

پلاتینوم گیمز (PlatinumGames) این بازی را با مشارکت شرکت دنا (DeNA) توسعه می‌یابد و می‌خواهد تمام اکشن‌های دو سری Bayonetta و Devil May Cry را به تلفن‌های همراه بیاورد. بر اساس جزئیات منتشر شده، این بازی به مدت سه سال است که در دست ساخت و توسعه قرار دارد. پلاتینوم گیمز به دنبال بهره‌برداری کامل از پتانسیل این پلتفرم‌ها برای خلق تجربه‌ای عالی است.

بازی World of Demons کنترل‌های لمسی خواهد داشت و بازی‌باز را در نقش یک سامورایی قرار داده که باید با دشمنان خود و همچنین هیولاهایی فراطبیعی بجنگد. این بازی در ژاپن جریان دارد و سه شخصیت اصلی خواهد داشت که بازی‌باز می‌تواند به اختیار خود، یکی از آن‌ها را برای تجربه آن انتخاب کند.

در این بازی بیش از ۸۰ دشمن وجود خواهد داشت که امکان کنترل آن‌ها هم مهیاست و بازی‌بازان می‌توانند از آن‌ها در نبردهای خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که هر شخصیت اصلی توانایی‌های منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

این بازی حاوی حالت‌های مختلفی نظیر بخش داستانی، ماموریت‌های روزانه و بازی‌های بین بازی‌بازان می‌شود. خبر خوب این است که بازی World of Demons به صورت رایگان منتشر خواهد شد و به صورت مشخص یک بازی Free-to-Play خواهد بود؛ بنابراین همه‌ی افراد می‌توانند به صورت رایگان به تجربه آن بپردازند.

استودیوی پلاتینوم گیمز وعده داده است که پس از عرضه این بازی پشتیبانی بسیاری از آن خواهد کرد و محتویات زیادی برای آن در دسترس قرار خواهد کرد. بازی World of Demons در زمان نامشخصی در فصل تابستان سال جاری عرضه خواهد شد. این بازی ابتدا برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر خواهد شد و پس از ان شاهد انتشار نسخه اندرویدی آن خواهیم بود.

منبع متن: gamefa