سلام و درود به تمامی پردیسی‌ها.

سال‌هاست که پدیده اسکرین‌شات گرفتن و ذخیره لحظات برتر بازی‌ها به یکی از عادات شیرین گیمرها تبدیل شده است. اما خلاء بزرگی که در این بخش وجود دارد، نبود کانالی برای اشتراک‌گذاشتن این تصاویر زیبا در ایران است. اکنون ما در پردیس‌گیم طی طرحی با نام "گیم‌نگار" می‌خواهیم این کانال را در اختیار شما قرار دهیم.

گیم‌نگار چیست؟

گیم‌نگار نام طرحی است که در آن شما می‌توانید براساس موضوع معرفی شده، برترین اسکرین‌شات‌های خود از بازی‌ها را ارسال کنید. سپس این اسکرین‌شات‌ها برای کاربران به نمایش در می‌آیند و با رای کاربرها بهترین تصاویر و به دنبال آن بهترین عکاس گیم ایران در سایت و شبکه‌های اجتماعی پردیس‌گیم معرفی می‌شود.

گیم‌نگار یک طرح دائمی اما با موضوعاتی مقطعی است. یعنی در هر دوره ما یک موضوع را معرفی می‌کنیم و شما باید براساس آن موضوع تصاویر خود را برایمان ارسال نمایید. 

گیم‌نگار 1: Horizon Zero Dawn

موضوع اولین دوره از چالش گیم‌نگار، بازی Horizon Zero Dawn است. Horizon Zero Dawn به عنوان موضوع اصلی اولین قسمت از گیم‌نگار انتخاب شده و دلیلش این است که این عنوان با وجود کیفیت بصری بسیار زیبا و بهره‌مندی از قابلیت Photo Mode، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای برگزاری چالش عکاسی است.

خب، چطوری شما میتونید در گیم‌نگار شرکت کنید؟

با توجه به قابلیت Share در کنسول PS4، شما می‌توانید حداکثر 2 تصویر منتخب و زیبای خود از بازی را برای ما ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که همراه این تصاویر، یک اسکرین شات از صفحه تصاویر بازی را برای ما باید بفرستید که در این اسکرین‌شات، تصویر منتخب شما مشخص باشد.  این تصاویر را باید به این ID در تلگرام یا در پیام خصوصی برای بنده (Retro88) ارسال کنید.

یک نکته مهم برای جلوگیری از تقلب

بخاطر اهمیت پاراگراف قبلی، یکبار دیگر بحث اسکرین‌شات از صفحه تصاویر را تکرار میکنیم. شما در کنار دو تصویر منتخب خود، باید یک اسکرین‌شات از صفحه تصاویر را نیز برای ما ارسال کنید. مشابه تصویر زیر:

در این اسکرین‌شات از صفحه بازی باید تصاویر ارسالی شما برای مسابقه مشخص باشد تا اطمینان کسب کنیم که این تصاویر را خود شما از بازی گرفته‌اید. توجه کنید که نام پوشه‌ای که از آن اسکرین شات گرفته‌اید Horizon Zero Dawn باشد و ضروریست که تصاویر منتخب شما در این اسکرین شات مشخص باشد.

قوانین:

1- هر شرکت کننده حداکثر 2 تصویر را می تواند ارسال کند. (ارسال اسکرین شات تصاویر مربوطه الزامی است)

2- برای ایجاد چالش و بالا بردن کیفیت، تنها قرارگیری تصاویر گرفته شده از جریان گیم‌پلی مجاز است.

3- تصاویر دارای اسپویل و مسائل غیر اخلاقی نباشد.

4- قراردادن تصاویری که از طریق بخش فوتومود بازی گرفته شده، مجاز است.

5-  تصاویر خود را  به این ID در تلگرام یا در پیام خصوصی برای بنده (Retro88) ارسال کنید و عنوان پیام شما "گیم‌ نگار" باشد.

مدت زمان ارسال آثار: پنجشنبه 6 اردیبهشت

نکته: رای‌گیری برای انتخاب بهترین عکاس گیم ایران، توسط کاربران پردیس‌گیم انجام می‌شود. جزئیات آن پس از پایان مهلت ارسال به اطلاع شما خواهید رسید.

منبع متن: pardisgame