Insomnia: The Ark

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamer، بازی Insomnia: The Ark که توسط Mono Studio در حال ساخت است، یک عنوان نقش آفرینی داستان محور است که در یک شهر بزرگ فضایی روایت می‌شود و شما باید به کشف رازهای تمدن‌‌های بسیار قدیمی و طولانی بپردازید. این بازی در طول سال‌ها در حال توسعه بوده و قرار است تا امسال توسط شرکت HeroCraft منتشر شود.

شما در طول بازی می‌توانید وقایع را با روش‌های خشونت آمیز پیش ببرید و یا اینکه می‌توانید با صلح و به صورت دوستانه و بدون خونریزی بازی را پیش ببرید. در این بازی یک سیستم شخصی سازی کارکتر بسیار عالی به همراه یک جهان بزرگ و با پیچیدگی‌های زیاد وجود دارد. Insomnia: The Ark عنوان بسیار جاه طلبانه‌ای به نظر می‌رسد.

شما در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:


دانلود SD - دانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه

داستان این بازی روایتگر یک فرد می‌باشد که با یک بیماری روانی بسیار نادر روبه رو شده و در همین حین هم شاهد مشکلات زیادی هستیم که جامعه‌ی او را فرا گرفته است. در صفحه‌ی Steam‌ بازی نوشته شده: "تجربه‌ی غم و اندوه و مناظر آخرازمانی به همراه موسیقی متن جاز و فرو ریختن و تکه تکه شدن تمدن، این بازی را به یک عنوان جاه طلبانه تبدیل کرده است."

این بازی هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما احتمالا در سال 2018 منتشر می‌شود. همچنین شما در زیر می‌توانید چند تصویر از این بازی را مشاهده کنید:

Insomnia: The Ark

Insomnia: The Ark

Insomnia: The Ark

منبع متن: pardisgame