به تازگی اخبار جدید از این موضوع حکایت دارند که الکترونیک آرتس و استودیوی دایس در حال ساخت بخش بتل رویال برای عنوان جدید خود یعنی Battlefield 5 هستند. به گزارش یکی از اینسایدر‌های استودیوی دایس، نمونه اولیه این بخش ساخته شده و مورد آزمایش نیز قرار گرفته است. اگر با بازی‎های بتل رویال به مانند PlayerUnknown’s […]

شایعه: Battlefield 5 نیز دارای بخش بتل رویال خواهد بود

به تازگی اخبار جدید از این موضوع حکایت دارند که الکترونیک آرتس و استودیوی دایس در حال ساخت بخش بتل رویال برای عنوان جدید خود یعنی Battlefield 5 هستند. به گزارش یکی از اینسایدر‌های استودیوی دایس، نمونه اولیه این بخش ساخته شده و مورد آزمایش نیز قرار گرفته است.

اگر با بازی‎های بتل رویال به مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite آشنایی ندارید، باید بگوییم بازی‌های بتل رویال عناوینی هستند که حدود ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه بزرگ فرود آمده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت فقط یک نفر زنده بماند. این بخش طی یک سال گذشته در میان کاربران به محبوبیت فراوانی دست یافته است به طوری که بسیاری از شرکت‌ها و استودیو‌های بزرگ بازی‌سازی به دنبال ساخت و قرار دادن چنین بخشی در بازی‌های جدید خود هستند. در حالی که شایعات بسیاری از وجود بخش بتل رویال در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 خبر می‌دهند، یکی از اینسایدر‌های استودیوی دایس به تازگی از این موضوع گزارش داده است که عنوان Battlefield 5 نیز دارای چنین بخشی خواهد بود. به گزارش وی، استودیوی دایس نمونه اولیه این بخش را ساخته و حتی آن را آزمایش کرده است.

اگرچه این موضوع فعلا در حد شایعه بوده و صحت آن مشخص نیست اما سری Battlefield به دلیل دارا بودن نقشه‌های وسیع آن در بخش چند نفره، بسیار شناخته شده است و جای تعجبی ندارد که در نسخه جدید این عنوان، شاهد حضور بخش بتل رویال نیز باشیم. مطمئنا به زودی و در کنفرانس E3 2018 اطلاعات و جزییات بیشتری از عنوان Battlefield 5 در دسترس خواهد بود.

منبع متن: gamefa