اخیرا جدیدترین بروزرسانی بازی Warframe با نام Beasts of the Sanctuary منتشر شده است که محتویات جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید. همان طور که اطلاع دارید، بازی رایگان (Free To Play) Warframe در تاریخ ۵ فروردین سال ۹۲ مصادف با ۲۵ مارس سال ۲۰۱۳، به صورت […]

به‌روزرسانی جدید بازی Warframe منتشر شد

اخیرا جدیدترین بروزرسانی بازی Warframe با نام Beasts of the Sanctuary منتشر شده است که محتویات جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

همان طور که اطلاع دارید، بازی رایگان (Free To Play) Warframe در تاریخ ۵ فروردین سال ۹۲ مصادف با ۲۵ مارس سال ۲۰۱۳، به صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد و با گذشت چند سال از انتشار آن، توانست بازخودهای مثبتی از کاربران دریافت کند. همچنین مدتی قبل تیم سازنده این بازی اعلام کرد که میزان کاربران Warframe به ۳۸ میلیون رسیده است.

حال استودیو سازنده این بازی یعنی دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes)، بروزرسانی جدیدی را برای بازی Warframe منتشر کرده است که Beasts of the Sanctuary نام دارد. این بروزرسانی جدید، قهرمان تازه‌ای را با نام کورا (Khora) به بازی اضافه خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود تا در حین استفاده از این شخصیت، از دو روش مبارزه‌ای تدافعی و تهاجمی، استفاده کنند. از قابلیت‌ها و مهارت‌های این شخصیت، می‌توان به Strangledome، Venari ، Ensnare و Whipclaw اشاره کرد. از سویی دیگر بروزرسانی جدید Beasts of the Sanctuary، سلاح‌های تازه‌ای را به بازی اضافه خواهد کرد که کورا می‌تواند به‌وسیله ی آن‌ها، با دشمنان به مبارزه بپردازند. این سلاح‌ها عبارت اند از: Dartgun، Quill Spear، Tenno Revolver Rifle، Quil Alt Helmet، Zaw Parts و Quill Syandana!

از دیگر جزئیات این بروزرسانی جدید، می‌توان به اضافه شدن حالت تازه Sanctuary Onslaught اشاره کرد. در این حالت جدید، کاربران می‌بایست در مسیر سخت خود به سمت دروازه‌ها، با دشمنان مختلف و سرسختی مبارزه کنند و آن را از پیش رو بردارند تا به مقصد خود برسند و در نهایت موفق شوند.

در حال حاضر بروزرسانی Beasts of the Sanctuary بازی Warframe، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است و در ماه آینده، برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa