استودیوی Colossal Order در کنار شرکت Paradox Interactive یک بسته گسترش دهنده جدید برای نسخه رایانه‌ شخصی عنوان Cities: Skylines در نظر گرفته‌اند که Parklife نام خواهد داشت. اگر شما هم از طرفداران عنوان Cities: Skylines هستید و به دنبال خبر‌های جدید و بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده از این بازی هستید، امروز روز شانس شما است. امروز استودیوی توسعه […]

Cities: Skylines بسته گسترش دهنده جدیدی دریافت خواهد کرد

استودیوی Colossal Order در کنار شرکت Paradox Interactive یک بسته گسترش دهنده جدید برای نسخه رایانه‌ شخصی عنوان Cities: Skylines در نظر گرفته‌اند که Parklife نام خواهد داشت.

اگر شما هم از طرفداران عنوان Cities: Skylines هستید و به دنبال خبر‌های جدید و بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده از این بازی هستید، امروز روز شانس شما است. امروز استودیوی توسعه دهنده این عنوان یعنی Colossal Order به همراه شرکت ناشر Paradox Interactive از بسته گسترش دهنده جدیدی برای این بازی شبیه سازی شهر سازی رونمایی کردند که محتویات زیادی به این بازی اضافه خواهد. در ادامه این بخش به بررسی برخی از ویژگی‌ها این بسته گسترش دهنده خواهیم پرداخت.

این بسته گسترش دهنده که Parklife نام دارد، حالت بسیار سرگرم‌کننده و تفریحی دارد که به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهد با چرخ و فلک، باغ وحش، پارک‌های شهری و سایر امکانات منطقه خود توسعه ببخشند و آن را پیشرفت دهند. طبق چیزی که Colossal Order اعلام کرده، این بسته گسترش دهنده به همراه یک پارک بزرگ، پنج نقشه جدید، دارایی‌های جدید و برخی ویژگی دیگر به انتشار خواهد رسید. علاوه بر این‌ها یک ایستگاه رادیویی جدید نیز به بازی Country Road Radio اضافه خواهد شد.

بسته گسترش دهنده City: Skylines Parklife قرار است در حدود یک ماه دیگر یعنی ۳ خرداد ماه سال جاری (بیست و چهارم ماه می میلادی) برای کاربران رایانه‌ شخصی این بازی در دسترس قرار بگیرد. همچنین لازم به ذکر است که اعلام کنم تا زمانی که این متن در دست تهیه است، خبری مبنی بر انتشار این بسته گسترش دهنده برای نسخه‌های کنسولی این بازی منتشر نشده است، اما ما به محض انتشار جزئیاتی از این قبیل در اسرع وقت آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

عنوان Cities: Skylines یکی از معدود عناوین شبیه سازی شهر سازی است که در سبک خود یکی از بهترین عناوین نیز به حساب می‌آید. این بازی در سال گذشته به انتشار رسید و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که این بازی را تجربه‌ کرده‌اند، نظر خود را درمورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید. همچنین به ما بگویید که انتشار این بسته گسترش دهنده با تمام ویژگی‌هایی که در اختیار بازی‌بازان می‌گذارد، آیا به محبوب‌تر شدن این بازی کمک خواهد کرد یا خیر.

منبع متن: gamefa