Microsoft در پی جذب مهندسانی برای کار بر روی پروژه‌های آینده Xbox؛ اشاره به نسل آینده حافظه‌های DRAM و GDDR6

Microsoft فعالانه به دنبال جذب مهندسانی برای تیم توسعه سخت‌افزاری کنسول‌های Xbox است تا بر روی نسل حاضر و آینده کنسول‌های گیمینگ این شرکت کار کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، این شرکت در جدیدترین آگهی شغلی مورد نیاز خود نیاز به یک مهندس ارشد سخت افزار با علم بالا به شاخه‌های اصلی توسعه سخت افزارهای کامیپوتری خصوصا حافظه‌های DRAM و کار با تکنولوژی‌های DDR3 و GDDR5 را اعلام کرده است.

در آگهی شغلی Microsoft اعلام شده است که کاندیدای برگزیده بر روی تکنولوژی‌های موجود و پیشگام حافظه کنسول‌های عرضه شده و پروژه‌های آینده طراحی Xbox تمرکز خواهد داشت. در این آگهی به تکنولوژی‌های DDR3 ،GDDR5 ،GDDR6 و نسل آینده DRAM اشاره شده است.

هدف از استخدام این نیروی ارشد به کار گیری راهکارهای حافظه‌ای درست در سخت‌افزار کنسول با در نظر گرفتن عوامل حایر اهمیتی چون برق، هزینه، قابلیت اطمینان، یکپارچگی سیگنال و ملزومات اجرا می‌باشد.

پیگیری مراحلی چون تعریف نیازمندهای سیستم برا هر تکنولوژی حافظه، تعریف مشخصات، کار با یک تیم داخلی و تیم‌های شریک و فروشندگان خارجی برای مشخص کردن اجزاء مورد انتظار و سپس شخصی‌سازی، اصلاح و تایید تکنولوژی‌های منتخب از جمله وظایف مهندس برگزیده می‌باشد.

علاوه بر این Microsoft همچنین به دنبال یک معمار تجهیزات ذخیره‌سازی Xbox برای رهبری راهکاری ذخیره‌سازی در تیم توسعه سخت افزاری کنسول های Xbox نیز می‌باشد.

این شخص باید با تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات مبنی بر حافظه‌های HDD ،SSD و Flash آشنایی کامل داشته باشد.

پیداست که تیم توسعه سخت‌افزاری Microsoft کار بر روی نسل آینده کنسول‌های Xbox را آغاز کرده است. اینکه این تیم در حال حاضر در چه مرحله‌ای به سر می‌رسد مشخص نیست اما نیازمندهای شغلی  Microsoft تایید می‌کند که به نسل آینده کنسول های گیمینگ نزدیک شده‌ایم.

منبع متن: pardisgame