شرکت مایکروسافت (Microsoft)، همواره از شرکت‌هایی است که نگاه بسیاری از کاربران را در زمینه‌های مختلفی به خود جذب می‌کند. این شرکت در عرضه بازی و سرگرمی نیز فعالیت‌های درخشانی داشته و امسال نیر قصد دارد بر افتخارت خود بیافزاید. در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که کنفرانس خبری  E3 این […]

تاریخ کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 مشخص شد

شرکت مایکروسافت (Microsoft)، همواره از شرکت‌هایی است که نگاه بسیاری از کاربران را در زمینه‌های مختلفی به خود جذب می‌کند. این شرکت در عرضه بازی و سرگرمی نیز فعالیت‌های درخشانی داشته و امسال نیر قصد دارد بر افتخارت خود بیافزاید.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که کنفرانس خبری  E3 این شرکت در ۱۰ ژوئن میلادی (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد. این نشست خبری به صورت زنده بر روی سرویس توئیچ (Twitch) و تعداد بسیار زیادی از دیگر پلتفرم‌های مربوطه پخش خواهد شد. کاربرانی که این کنفرانس خبری را از طریق سرویس میکسر (Mixer) دنبال کنند، قابلیت تماشای این کنفرانس را با زیرنویس انگلیسی خواهند داشت. همچنین قادر خواهند بود که با زبان‌هایی همچون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیای نیز به کنفرانس دسترسی داشته باشند.

از سوی دیگر در روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد)، شرکت مایکروسافت نشست خبری دیگری با نام Xbox Inside را برگزار خواهد کرد که طبق اطلاعات موجود، این شرکت به معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد آن خواهد پرداخت. گرچه تاریخ این رویدادها مشخص است اما این شرکت هنوز زمان دقیق آن را اعلام نکرده است.

در چند سال اخیر، تمرکز شرکت مایکروسافت بیشتر بر روی توسعه سخت‌افزارهای مختلف و همچنین سرویس‌های متنوعی بوده است. این شرکت اکنون به دنبال راهی برای رقابت با بزرگان صنعت بازی و سرگرمی است.

 

گرچه کمتر از دو ماه تا رویداد E3 2018 باقی مانده است اما آیا شرکت مایکروسافت خواهد توانست در E3 امسال با دستی پر، پا په میدان رقابت بگذراد و نمایش خوبی از خود نشان دهد؟نظر شما کاربران گیمفا در این مورد چیست؟

منبع متن: gamefa