بازی God of War با نمره متا ۹۵، در حال حاضر دومین بازی برتر شرکت سونی، برترین بازی انحصاری پلی‌استیشن ۴، برترین بازی غیر نینتندویی این نسل و یکی از برترین بازی‌های تاریخ از لحاظ نمره متا محسوب می‌شود. مطمئناً، زمانی که نقدها و نمرات این بازی مورد انتظار منتشر شد، کوری بارلوگ (Cory Barlog)، […]

واکنش کارگردان God of War به نمرات این بازی

بازی God of War با نمره متا ۹۵، در حال حاضر دومین بازی برتر شرکت سونی، برترین بازی انحصاری پلی‌استیشن ۴، برترین بازی غیر نینتندویی این نسل و یکی از برترین بازی‌های تاریخ از لحاظ نمره متا محسوب می‌شود. مطمئناً، زمانی که نقدها و نمرات این بازی مورد انتظار منتشر شد، کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان God of War که حدود ۵ سال از عمر خود را صرف توسعه این بازی کرده، بهترین لحظاتش را سپری کرده است.

وی به تازگی ابراز کرده که پس از مشاهده عملکرد کاملاً مثبت بازی God of War در نزد منتقدان، از خوشحالی گریه کرده است و برای مدتی نمی‌توانسته صحبت کند. او در این زمینه به The New Zealand Herald گفت:

من تا شش دقیقه نمی‌توانستم صحبت کنم. من [در آن لحظه] داشتم گریه می‌کردم.

واکنش خالق یکی از شاهکارترین بازی‌های این روزها بی‌شک منطقی است؛ کسی که چندین سال از عمر خود را صرف توسعه یک بازی ویدئویی کرده و بهترین تجربه ممکن را خلق کرده است، هنگامی که موفقیت نتیجه کار خود را ببیند، قطعاً شگفت‌زده خواهد شد. آخرین باری که چنین وضعیتی رقم خورد، زمان عرضه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود؛ این بازی یکی از بهترین عناوین ساخته شده در تمام دوران‌ها محسوب می‌شود که برای دو کنسول نینتندو سوییچ و Wii U در دسترس قرار دارد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War، اخیراً ویدئوی جدیدی از آن منتشر شده است که یکی از دشمنان مرگبار آن را نشان می‌دهد. همچنین بارلوگ در طی مصاحبه اخیر خود اظهار داشت که ممکن بود آترئوس هیچگاه در بازی God of War حضور نداشته باشد. از سوی دیگر، چندی پیش شاهد انتشار ویدئوی دیگری از این بازی بودیم که بر روی ترول‌های موجود در این عنوان تمرکز داشت؛ این ویدئو را از این نشانی می‌توانید مشاهده کنید.

بازی God of War، پس از سال‌ها انتظار، امروز به صورت جهانی و تنها بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa