تراولرز تیلز (Travellers Tales) از بسته‌‌ی مراحل و شخصیت‌های Avengers: Infinity War برای عنوان LEGO Marvel Super Heroes 2 رونمایی کرد. اگر از طرفدارن سری اونجرز بوده و در انتظار اکران جدید‌ترین نسخه از این سری فیلم‌ها هستید و هنوز بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 را در اختیار دارید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد. […]

بسته‌ی الحاقی Avengers: Infinity War برای عنوان LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر می‌شود

تراولرز تیلز (Travellers Tales) از بسته‌‌ی مراحل و شخصیت‌های Avengers: Infinity War برای عنوان LEGO Marvel Super Heroes 2 رونمایی کرد.

اگر از طرفدارن سری اونجرز بوده و در انتظار اکران جدید‌ترین نسخه از این سری فیلم‌ها هستید و هنوز بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 را در اختیار دارید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد. استودیو تراولرز تیلز به‌تازگی اعلام کرد بسته‌ی الحاقی جدیدی بر‌اساس فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War با همین نام برای LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر می‌شود.

این بسته‌ی الحاقی همان‌طور که از نامش پیداست تعدادی از شخصیت‌ها و موارد موجود در فیلم مورد نظر را به بازی اضافه می‌کند. از مهم‌ترین این موارد  می‌توان به شخصیت‌هایی نظیر تانوس (Thanos)، کرووس گلیو (Corvus Glaive)، کول ابسیدین (Cull Obsidian)، پروکسیما میدنایت (Proxima Midnight) و ابونی ماو (Ebony Maw) اشاره کرد. همچنین لباس هالک‌باستر (Hulkbuster) نسخه‌ی ۲٫۰ و گروت (Groot) نوجوان مشابه با گروتی که در انتهای گاردینز آو گلکسی دو دیدیم به بازی افزوده شده‌اند.

به‌علاوه، این محتوای الحاقی شامل مرحله‌ی جدیدی است که در آن موجودات فضایی از سرزمین خود در مقابل تانوس و تهاجم او دفاع می‌کنند.

زمان انتشار بسته‌ی الحاقی فوق هنوز مشخص نیست و قیمت این محتوای اضافی قابل دانلود ۲٫۹۹ دلار خواهد بود. طبیعتا اگر سیزن‌پس بازی را در اختیار داشته باشید این بسته‌ی الحاقی به طور رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

LEGO Marvel Super Heroes 2 سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد.

منبع متن: gamefa