با وجود اطلاعات جدیدی که از بازی جدید اینسونیاک گیمز یعنی Spider-Man منتشر شده است، اما همچنان این استودیو اطلاعات بزرگی از این بازی را مانند یک راز در سینه خود نگه داشته است. به عنوان مثال، می‌دانیم که شما می‌توانید بعضی از مراحل را در قالب شخصیت مری جین واتسون بازی نمایید اما اطلاعات […]

مری جین واتسون در بازی Spider-Man مردم را شگفت زده خواهد کرد

با وجود اطلاعات جدیدی که از بازی جدید اینسونیاک گیمز یعنی Spider-Man منتشر شده است، اما همچنان این استودیو اطلاعات بزرگی از این بازی را مانند یک راز در سینه خود نگه داشته است. به عنوان مثال، می‌دانیم که شما می‌توانید بعضی از مراحل را در قالب شخصیت مری جین واتسون بازی نمایید اما اطلاعات دقیقی از مراحل او و چگونگی مراحل این شخصیت مشخص نشده است.

گیم اینفورمر (Game Informer) همچنان اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر می‌کند و دیشب نیز مانند همیشه جزییات جدیدی از شخصیت مری جین در این بازی با به اشتراک گذاشت.

کارگردان این بازی طی مصاحبه‌ای با این وب سایت گفت:

“شخصیت مری جین در این بازی خیلی از مردم را شگفت زده خواهد کرد و او یکی از شخصیت‌های موردعلاقه من است.

دیدن مری جین در این بازی تنها به میان پرده‌ها ختم نمی‌شود و شما در نقش این شخصیت بازی می‌کنید. شما از داستان مری جین در این بازی خوشحال می‌شوید و داستان او را درک خواهید کرد.

او قرار نیست در این بازی مانند مردعنکبوتی تار بزند و به مبارزه با دشمنان بپردازد. زمانی که شما در نقش مردعنکبوتی هستید، شما قدرت و توانایی‌های منحصر به فرد او را خواهید دید، ولی بازی در نقش مری جین به شما کمک می‌کند تا مردعنکبوتی را از زاویه‌ای دیگر تماشا نمایید.”

مری جین واتسون در این بازی روزنامه نگار  دیلی بیوگل بوده و  از هویت مخفی مردعنکبوتی با خبر است. با اینکه آن ها چندین سال است که با یکدیگر رابطه دارند، زمانی که بازی آغاز می‌شود پیتر پارکر و مری جین ۶ ماه است که همدیگر را ندیده‌ و با یکدیگر اختلاف دارند. آن‌ها با یکدیگر در دبیرستان آشنا شده‌ و هشت سال است که کنار یکدیگر هستند.

اینسومنیاک گیمز نمی‌خواست که این شخصیت تنها یک عاشق برای شخصیت اصلی در این داستان باشد. کریستوس کیج (Christos Gage) یکی از نویسندگان این بازی می‌گوید:

“هنگامی که او در دهه ۶۰ میلادی معرفی شد، مانند شخصیتی که فقط عاشق شخصیت اصلی داستان می‌شود یا کسی که بیشتر اوقات باعث دردرسر است نبود. بنابراین، ما فکر کردیم، “چه می توانیم انجام دهیم تا نقش او را در داستان قوی‌تر کنیم؟”

او در این بازی معطل نمی‌ماند تا مردعنکبوتی بیاید و او را نجات دهد.”

قطعا کنجکاو هستیم تا ببینیم که او چه نقشی در این داستان ایفا می‌کند.

پیتر پارکر در این بازی به عنوان یک دانشمند مشغول به کار است ولی استودیو اینسومنیاک گیمز مجل کار او را مخفی نگه داشته است. بین شخصیت مردعنکبوتی و پیتر پارکر پویایی قابل مشاهده است. وقتی که مردعنکبوتی در شکست دادن دشمنانش موفق می‌شود، پیتر پارکر به مشکلات برمی‌خورد. او به پول نیاز دارد و به دنبال شغل می‌گردد.

برایان انتهار کارگردان این بازی می‌گوید:

“او دیگر یک نوجوان نیست و در آستانه تبدیل شدن به یک مرد بزرگسال است. او با بسیاری از چیزهایی که افراد در این دوران با آن مواجه هستند برخورد می‌کند. وام دانشجویی، تلاش برای شروع کار، نیاز داشتن به پول و خیلی موارد دیگر که افراد در این دوره با آن مواجه هستند.”

پیتر و مری جین در خیلی از نقاط با هم مشترک هستند. آن‌ها در حال تبدیل شدن به بزرگسالان هستند، و تیم تمرکز خود را برروی این دو شخصیت گذاشته است.

یکی از عوامل بازی می‌گوید:

” روابط زمانی که شما به یک بزرگسال تبدیل می‌شوید بسیار سخت می‌شود، زیرا شما به اندازه‌ای وقت ندارید که به دیگران اهمیت بدهید.

مری جین الان یک روزنامه نگار است و او باید کار کند تا هزینه‌هایش را تامین کند. او می‌خواهد در راهی که انتخاب کرده است یک قهرمان باشد.

او می‌خواهد به وسیله شغلش دنیا را جای بهتری ساخته و به مردم کمک کند. شبیه به کاری که مردعنکبوتی انجام می‌دهد، ولی او نمی‌خواهد به خیابان‌ها برود و به جنایتکاران ضربه بزند.”

 بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر یعنی ۱۶ شهریور برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ با سه نسخه متفاوت معمولی، دیجیتال دیلاکس و کالکشن منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa