به گفته‌ی برندان گرین (Brendan Greene)، سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، این بازی روز به روز به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و این پیشرفت ممکن است در آینده با آمدن نقشه‌های وسیع‌تر همچنان ادامه یابد. گرین در یکی از مصاحبه‌های خود با وبسایت گیم اسپات، اعلام کرد که تیم سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds ممکن است در […]

PlayerUnknown’s Battlegrounds ممکن است در آینده نقشه‌های بزرگتری دریافت کند

به گفته‌ی برندان گرین (Brendan Greene)، سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، این بازی روز به روز به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و این پیشرفت ممکن است در آینده با آمدن نقشه‌های وسیع‌تر همچنان ادامه یابد. گرین در یکی از مصاحبه‌های خود با وبسایت گیم اسپات، اعلام کرد که تیم سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds ممکن است در آینده نقشه های بزرگ و یا حتی کوچک را مورد آزمایش قرار دهد.

برندان گرین گفت:

ما می‌خواهیم به اضافه‌کردن نقشه‌ها به بازی ادامه دهیم. اکنون ما می‌دانیم که نقشه‌ی ۴x۴ برای یک بتل رویال کوچک مناسب است؛ شاید ما در آینده بر روی نقشه‌های ۴x۴ بیشتر و یا حتی بر روی نقشه‌های بزرگتر از آن نیز کار کنیم. تمام تفکر ما بر روی آزمایش‌کردن این حالت‌ بازی (بتل رویال) و دیدن نتیجه‌ی آن است.

گرین ادامه‌ داد که تیم سازنده‌ی PUBG یک نقشه‌ی ۸x۸ و نقشه‌ی ۴x۴ با نام Savage را که بر روی رایانه‌های شخصی مورد آزمایش قرار دارد، برای امسال برنامه‌ریزی کرده‌است. همچنین تیم سازنده‌ی PUBG در حال کار بر روی سیستم زیر زمینی برای نقشه‌ی Savage می‌باشد. خوشبختانه، به زودی قابلیت انتخاب نقشه برای بازیکنان به بازی اضافه خواهد شد که این ویژگی بیشترین درخواست را توسط بازیکنان داشته‌ است. اگر تا به حال یک بازی بتل رویال تجربه نکرده‌اید، عنوان PUBG این هفته بر روی ایکس‌باکس وان برای دارندگان اشتراک گلد به صورت رایگان در دسترس است. همچنین نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی نقشه‌ی بتل رویال دوم یعنی Miramar را دریافت خواهد کرد.

منبع متن: gamefa