ماه گذشته شرکت THQ Nordic اقدام به رونمایی از نسخه ارتقایافته‌ی Red Faction: Guerilla کرد. در آن زمان گفته شد که بازی در نیمه دوم سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد و خوشبختانه اکنون می‌توانیم به تاریخ عرضه دقیق‌تری از بازی دست پیدا کنیم. 

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اخیرا فروشگاه آنلاین VPD که یکی از مطرح‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور فنلاند محسوب می‌شود، تاریخ انتشار بازی  Red Faction: Guerilla را در صفحه این بازی درج کرده است. براین اساس  Red Faction: Guerilla در تاریخ جمعه ۲۵ خرداد سال جاری با قیمت 30 دلار منتشر می‌شود.

با این حال باید کمی به این تاریخ انتشار و قیمت شک داشته باشیم، زیرا سازندگان بازی در زمان معرفی اعلام کرده بودند که بازی در نیمه دوم امسال منتشر می‌شود و بعید است که درست پس از E3 2018 شاهد انتشار بازی باشیم.  در هر صورت فعلا باید صبر کنیم تا ناشر بازی یعنی شرکت THQ Nordic این اطلاعات را تایید کند.

لازم بذکر است که نسخه بازسازی شده این عنوان شامل رزولوشن 4K Native، نورپردازی و سایه‌پردازی بهبود یافته و بازسازی کامل گرافیک می‌شود. همچنین پشتیبانی از Xbox One X در زمان عرضه انجام خواهد شد. علاوه بر این موارد، این نسخه شامل تمام DLCهای بازی اصلی خواهد شد و کسانی که بازی اصلی را برروی استیم خریداری کرده باشند، می‌توانند به‌طور رایگان به نسخه ارتقایافته Red Faction: Guerilla دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟

منبع متن: pardisgame