Bayonetta 3 از نگاه منتقدان، یکی از بهترین بازی‌های اکشن در سبک هک اند اسلش بود؛ عنوانی که فرمول موفق نسخه اول را ادامه داده و از آن یک شاهکار ساخت. نسخه دوم در جنبه‌های مختلف بسیار خوب بود و بسیار کنجکاو هستیم تا بدانیم نسخه سوم این عنوان چگونه عمل می‌کند. حداقل می‌دانیم که […]

پلاتینیوم گیمز: Bayonetta 3 باید بهتر و فراتر از نسخه دوم باشد

Bayonetta 3 از نگاه منتقدان، یکی از بهترین بازی‌های اکشن در سبک هک اند اسلش بود؛ عنوانی که فرمول موفق نسخه اول را ادامه داده و از آن یک شاهکار ساخت. نسخه دوم در جنبه‌های مختلف بسیار خوب بود و بسیار کنجکاو هستیم تا بدانیم نسخه سوم این عنوان چگونه عمل می‌کند. حداقل می‌دانیم که هدف استودیوی پلاتینیوم گیمز این است که نسخه سوم عملکردی فراتر از نسخه دوم داشته باشد.

اگرچه تا انتشار عنوان Bayonetta 3 راه زیادی در پیش داریم اما حداقل می‌دانیم که این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در دست ساخت است و کاربران بسیار کنجکاو بوده که آیا نسخه سوم می‌تواند موفقیت دو نسخه اول را تکرار کند و این که سازنگان برای رسیدن به این هدف چه برنامه‌هایی دارند. آقای آتسوشی اینوبا و هیدکی کامیا طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Eurogamer، در رابطه با این موضوع توصیحاتی ارائه داده اند:

Bayonetta 2 عنوانی شگفت انگیز بود و ما معتقدیم که نسخه سوم باید از نظر کیفی فراتر از نسخه دوم باشد. می‌دانیم که طرفداران انتظار بازی‌های اکشن بهتر، سخت‌تر و دیوانه‌وار تری را داشته و اگر قرار باشد Bayonetta 3 بسازیم، به گونه ای خواهد بود که این عنوان مطمئنا استاندارد‌ها را افزایش می‌دهد.

همچنین استودیوی پلاتینیوم گیمز در رابطه با علاقه خود به انتشار عنوان The Wonderful 101برای کنسول نینتندو سوییچ نیز خبر داده و به این نکته نیز اشاره کرده‌اند که در حال مذاکره با شرکت نینتندو بر سر این موضوع هستند زیرا شرکت نینتندو امتیاز قانونی این عنوان را در اختیار داشته و استودیوی پلاتینیوم گیمز در تلاش است تا این شرکت را به انتشار این عنوان بر روی کنسول نینتندو سوییچ مجاب کند. The Wonderful 101 یک عنوان اکشن سرگرم کننده و عجیب و غریب بود که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول وی یو عرضه شده و پس از آن به همراه بسیاری از بازی‌های مشابه به دست فراموشی سپرده شد. اگر نینتندو به این موضوع رضایت دهد، The Wonderful 101 فرصتی دوباره برای درخشش خواهد داشت.

منبع متن: gamefa