God of War 

غرق در لذت! دقیقا این عبارتیست که رابطه بین دو دوست دیرینه یعنی گیم و گیمر را به بهترین شکل ممکن تعریف می‌کند و گاهی به قدری این دوستی عمق پیدا می‌کند که معرف اصلی این رابطه به کلی از یاد می‌رود! بدون شک، چنین افرادی شایسته ستایش‌اند و به واسطه همین از خودگذشتگی‌ها است که نام "بارلاگ"ها جاودانه می‌شود.

شاید ویدیویی که در ادامه برای شما دوستان قرار داده‌ایم، بتواند حرف‌های بنده را اثبات کند چرا که "کوری بارلاگ" در آن به جالب‌ترین نحو ممکن به موفقیت او و تیم با استعدادش در خلق اثری زیبا به نام God of War واکنش نشان می‌دهد.

 

دانلود ویدیو با کیفیت متوسط

تماشا بصورت تمام‌صفحه

گفتنی است که وی متن زیبایی را نیز به همراه این ویدیو به اشتراک گذاشته بود که خواندنش را به شما پیشنهاد می‌کنیم و خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را در اینباره با ما به اشتراک بگذارید:

"راستش زیاد با خودم کلنجار رفتم که این ویدیو رو آپلود کنم یا نه، اما بعدش به پسرم "هیلو"  فکر کردم و دیدم که وقتی ناراحته یا داره گریه می‌کنه، دوست نداره من و مادرش مزاحمش بشیم و سریعا به یک اتاق دیگه میره و سرمون داد میزنه اگه وارد اتاق بشیم. واقعا برای ما مهم هست و خواهد بود که بهش نشون بدیم نارحت بودن و گریه کردن کاملا طبیعیه و لازم نیست چیزی رو پنهان کنیم."

منبع متن: pardisgame