خبرهای جدید نشان از مشخص شدن کیفیت اجرایی عنوان City of Brass روی کنسول‌های میان نسلی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس‌ می‌دهد. طبق این اخبار، این بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p روی پلی‌استیشن ۴ پرو و با رزولوشن ۴K روی کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد. عنوان City of Brass […]

کیفیت اجرایی City of Brass روی کنسول‌های میان‌ نسلی مشخص شد

خبرهای جدید نشان از مشخص شدن کیفیت اجرایی عنوان City of Brass روی کنسول‌های میان نسلی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس‌ می‌دهد. طبق این اخبار، این بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p روی پلی‌استیشن ۴ پرو و با رزولوشن ۴K روی کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد.

عنوان City of Brass یک بازی منحصر به فرد است که توسط یک استودیوی مستقل اسرالیایی به نام Uppercut Games توسعه پیدا می‌کند. این بازی سال گذشته معرفی شد و سپس دیگر خبر زیادی از آن به گوش نرسید. در مصاحبه‌ای که اخیرا کارگردان این بازی یعنی اد اورمن (Ed Orman) با وب‌سایت Wccftech انجام داده، برخی اطلاعات تکنیکی این بازی را اعلام کرده و مشخص کرده که کیفیت اجرایی این بازی روی کنسول‌های میان نسلی سونی و مایکروسافت به چه شکل خواهد بود.

اولین اطلاعاتی که اورمن از کیفیت اجرایی این بازی اعلام کرده این است که عنوان نامبرده روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با پشتیبانی کامل از ویژگی HDR اجرا خواهد شد و در کنار آن نیز رزولوشن ۴K ارائه خواهد کرد که واقعا برای یک بازی مستقل بی‌نظیر است. این نسخه از بازی همچنین برخی بهبود‌های بصری و گرافیکی دیگر نیز خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به نورپردازی واقع گرایانه‌تر و نرخ فریم بالاتر اشاره کرد. با این حال کیفیت اجرایی این بازی روی پلی‌استیشن ۴ پرو هم قابل تحسین است به طوری که در کنار جلوه‌های بصری و گرافیکی چشم‌نوازتر، بازی‌بازان می‌توانند با رزولوشن ۱۰۸۰p این بازی را به انجام برسانند.

توسعه دهنده City of Brass اظهار امیدواری کرده که در آینده قابلیت HDR به نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی هم راه پیدا کند تا بازی‌بازان از انجام این بازی روی این کنسول لذت بیشتری ببرند. همچنین زمانی که درمورد نسخه نینتندو سوییچ این بازی از اد اورمن سوال شد، وی پاسخ داد:

من نینتندو سوییچم را دوست دارم. همینطور این کنسول [موتور گرافیکی] Unreal Engine را هم که پشتیبانی می‌کند، پس این چیزی است که ما برای آینده مد نظر خواهیم داشت.

از نحوه صحبت کردن اورمن درخصوص نینتندو سوییچ می‌توان اینطور فهمید که او خودش هم یکی از کسانی است که این کنسول را دارا است و بسیار هم به آن عشق می‌ورزد. با این حساب احتمال عرضه این بازی برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ نیز بسیار بالا است و ما همین روزها باید شاهد تایید شدن عرضه این بازی برای این کنسول باشیم. عنوان City of Brass در حال حاضر روی سرویس دسترسی زودهنگام شبکه استیم قابل دسترسی است.

منبع متن: gamefa