کاربران کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ می‌توانند از هم‌اکنون از طریق فروشگاه eShop نینتندو عنوان Donkey Kong Country: Tropical Freeze را پیش دانلود کنند. ساخت یکی از بهترین و به‌ یادماندنی‌ترین بازی‌های سکوبازی دو بعدی کار استودیوی Retro است که Donkey Kong Country: Tropical Freeze نام دارد و قرار است در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری (پنجم ماه […]

Donkey Kong Country: Tropical Freeze از هم‌اکنون قابل پیش‌ دانلود است

کاربران کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ می‌توانند از هم‌اکنون از طریق فروشگاه eShop نینتندو عنوان Donkey Kong Country: Tropical Freeze را پیش دانلود کنند.

ساخت یکی از بهترین و به‌ یادماندنی‌ترین بازی‌های سکوبازی دو بعدی کار استودیوی Retro است که Donkey Kong Country: Tropical Freeze نام دارد و قرار است در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری (پنجم ماه می ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ منتشر شود. نسخه اصلی این بازی فوق‌العاده بود اما به دلیل این که یک بازی انحصاری Wii U به حساب می‌آمد از استقبال چندانی بهره‌مند نشد و آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت. عدم موفقیت این بازی به حد بسیار زیادی به عدم موفقیت کنسول مادر خود بازمی‌گشت چرا که در آن زمان Wii U به شدت منفور بود و بنابر همین دلیل هم بازی‌های آن با استقبال خوبی مواجه نمی‌شدند؛ فرقی هم نداشت که بازی‌های خوبی باشند یا بد، به هر جهت بازی‌های Wii U از شانس بسیار کمی برای موفقیت بهره‌مند بودند.

حال با عرضه نینتندو سوییچ و تثبیت جایگاه آن در بازار و در بین بازی‌بازان، Donkey Kong Country: Tropical Freeze می‌تواند به حق خود برسد و آنچه را که لایق است، به دست بیاورد. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر برای تجربه این بازی هیجان دارید و نمی‌توانید برای انتشار آن روی سوییچ صبر کنید، خبر خوبی برایتان داریم که می‌توانید حداقل تا زمان عرضه کامل آن به صورت رسمی، از هم‌اکنون به پیش‌دانلود این بازی بپردازید.

پیش دانلود این بازی هم‌اکنون در فروشگاه eShop آمریکای شمالی قابل انجام است. فضای مورد نیاز برای نصب این بازی ۶.۶ گیگابایت است که کافی به نظر می‌رسد. این فضا نصف چیزی است که نسخه Wii U این بازی بدان نیاز داشت. جالب است که در طول زمان چگونه شاهد پیشرفت در زمینه‌های مختلف هستیم به طوری که بهینه‌سازی‌ها هر روز بهتر از دیروز به اجرا در می‌آیند. همانطور که اشاره شد، Donkey Kong Country: Tropical Freeze در تاریخ ۱۵ اردیبهشت به صورت رسمی برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ به انتشار خواهد رسید.

منبع متن: gamefa