طبق چیزی که اخیرا سازندگان Runbow اعلام کرده‌اند، عرضه نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی به دلیل بهبود عملکرد آن با تاخیر همراه شده و عرضه آن به زمان دیگری موکول گشته است تا سازندگان فرصت کافی برای کار روی عملکرد این بازی داشته باشند و آن را بهبود ببخشند. عنوان Runbow یک بازی […]

عرضه Runbow برای سوییچ و پلی‌استیشن ۴ با تاخیر روبه‌رو شد

طبق چیزی که اخیرا سازندگان Runbow اعلام کرده‌اند، عرضه نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی به دلیل بهبود عملکرد آن با تاخیر همراه شده و عرضه آن به زمان دیگری موکول گشته است تا سازندگان فرصت کافی برای کار روی عملکرد این بازی داشته باشند و آن را بهبود ببخشند.

عنوان Runbow یک بازی مسابقه‌ای سکوبازی است که در زمان کنسول Wii U منتشر شده بود. پس از مدتی این بازی برای پلتفرم‌های نینتندو ۳DS، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی پورت شد و به این پلتفرم‌ها راه پیدا کرد. همچنین توسعه دهندگان این بازی اعلام کردند که برنامه‌هایی برای عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ دارند و نسخه دیجیتالی آن را هم در تاریخ ۴ اردیبهشت (بیست و چهار آوریل ۲۰۱۸ میلادی) برای این دو کنسول منتشر خواهند کرد که عرضه نسخه فیزیکی آن هم برای تاریخ ۲۴ خرداد ماه سال جاری (چهاردهم ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) برنامه ریزی شده بود. به هر حال توسعه دهنده این بازی اعلام کرده که عرضه هر دو نسخه دیجیتالی و فیزیکی این بازی با تاخیر روبه‌رو شده‌اند.

دلیل این تاخیر هم نیاز داشتن زمان بیشتر برای بهبود عملکرد این بازی اعلام شده است. بازی Runbow عنوانی است که در زمان عرضه اولیه دست کم گرفته شد و جای خوشحالی است که با عرضه دوباره این بازی شاهد مبارزه آن در بازار سخت و رقابتی بازی‌های نسل هشتمی هستیم. این بازی با عرضه خود می‌خواهد به همه نشان دهد که یک بازی واقعی چگونه است و چه ویژگی‌هایی دارد. حقیقتا باید شجاعت و جسارت سازندگان این بازی را مورد ستایش قرار داد چرا که در روزهایی که شاهد قدرت نمایی بازی‌های بزرگ و پرهزینه (AAA) هستیم، چنین عناوین اصیل و ماندگاری برای خاطره‌بازی دوباره بازی‌بازان یک بار دیگر به این عرصه وارد خواهند شد.

نسخه فیزیکی دیلاکس این بازی شامل تمامی محتویات و بسته‌های الحاقی قبلی آن می‌شود که در کنار سایر آیتم‌های فیزیکی آن به فروش خواهد رسید. در حال حاضر باید منتظر باشیم و ببینیم استودیوی سازنده و ناشر این بازی چه زمانی را برای عرضه نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی این بازی اعلام می‌کنند. ما به محض دریافت جزئیاتی از تاریخ جدید انتشار Runbow شما را در جریان قرار خواهیم داد بنابراین تا آن زمان با ما و وبسایت خبری تحلیلی گیمفا همراه باشید.

منبع متن: gamefa