هفته گذشته شایعات زیادی از عنوان جدید مجموعه Call Of Duty یعنی Black Ops 4 منتشر شد. برخی از این شایعات می‌گفتند که این بازی دارای بخش داستانی تک نفره نمی‌باشد. حال شایعه جدیدی از این بازی منتشر شده که می‌گوید بخش چند نفره این بازی دارای عناصری از بازی‌های Overwatch و lawBreakers خواهد بود. […]

شایعه: بخش چند نفره بازی Black Ops 4 ممکن است شبیه بازی Overwatch باشد

هفته گذشته شایعات زیادی از عنوان جدید مجموعه Call Of Duty یعنی Black Ops 4 منتشر شد. برخی از این شایعات می‌گفتند که این بازی دارای بخش داستانی تک نفره نمی‌باشد. حال شایعه جدیدی از این بازی منتشر شده که می‌گوید بخش چند نفره این بازی دارای عناصری از بازی‌های Overwatch و lawBreakers خواهد بود.

به گفته منابع وب سایت CharlieIntel، اولین حالت از بخش چند نفره‌ای که استودیو تری‌آرک (Treyarch) برای بازی Black Ops 4 ساخته است به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک قهرمان با مشخصات منحصر به فرد انتخاب کنند و با آن به مبارزه بپردازند.

نکته جالب توجه این است که منبع وب سایت CharlieIntel می‌گوید که استودیو تری‌آرک برخی از این تغییرات که شبیه به بازی Overwatch بوده است را حذف کرده است. زیرا در جلسات آزمایش بازی Black Ops 4 این بازی موفق ظاهر نشد، بنابراین استودیو احساس کرد که لازم است تغییراتی را برای ایجاد تفاوت با عناوین گذشته، اعمال کند.

در گزارش‌های وب سایت ChalieIntel پیامی از سوی کاربری در توئیتر به چشم می‌خورد که اطلاعاتی که در بالا خوانده شد را منتشر کرده است، البته در این پیام اطلاعات جدیدی نیز وجود دارد. مثلا استودیو تری‌آرک در حال ایجاد تغییراتی بر روی بخش چند نفره بازی Black Ops 4 است تا مشابه بخش چند نفره بازی Black Ops III شود (با تغییرات جدیدی در سیستم انتخاب قهرمان).

این کاربر در توئیتر گفته است:

“همه چیز از اخرین جلسه آزمایش بازی تغییر کرد. در واقع Killstreaks وارد بازی می‌شود و سیستم انتخاب قهرمان کمی تغییر می‌کند. به این معنی است که این بازی دارد به عنوان Black Ops 3 شبیه و شبیه‌تر می‌شود. نمی‌دانم که در آینده Black Ops 4 به چه چیزی شبیه خواهد بود و چه تغییراتی قرار است برروی آن اعمال شود. من تنها می‌دانم که این عنوان قبل از اعمال تغییرات چگونه بود.”

اکتیویژن هیچ واکنشی به پیام‌های این کاربر نشان نداده است. پس بهتر است این اطلاعات را تنها در حد یک شایعه در نظر بگیریم.

این شایعه اولین شایعه‌ای نیست که از این بازی منتشر شده است. چند روز پیش برخی از منابع اعلام کرده بودند که این بازی تنها دارای بخش چند نفره خواهد بود و بخش داستانی آن از ابتدای سال حذف شده است. همچنین گفته می‌شود که استودیو Raven Software در حال ساخت حالت بتل رویال برای این بازی است.

این بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر یعنی ۲۰ مهر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. قرار است در ماه جاری اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود.

منبع متن: gamefa