بن براد (Ben Brode) کارگردان Hearthstone اعلام کرد که پس از پانزده سال کار در استودیو‌‌های بلیزارد این توسعه‌دهنده را ترک می‌کند. به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه‎‌ی یکی از مهمترین عناوین بلیزارد، بن براد کارگردان عنوان Hearthstone یکی از تاثیرگذار‌ترین افراد در شکل‌گیری و توسعه‌ی این بازی کارتی فوق‌العاده محبوب در طول این سال‌ها بوده […]

کارگردان Hearthstone بلیزارد را ترک می‌کند

بن براد (Ben Brode) کارگردان Hearthstone اعلام کرد که پس از پانزده سال کار در استودیو‌‌های بلیزارد این توسعه‌دهنده را ترک می‌کند.

به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه‎‌ی یکی از مهمترین عناوین بلیزارد، بن براد کارگردان عنوان Hearthstone یکی از تاثیرگذار‌ترین افراد در شکل‌گیری و توسعه‌ی این بازی کارتی فوق‌العاده محبوب در طول این سال‌ها بوده است. اکنون به نظر می‌رسد براد قصد ترک استودیو را دارد.

بن براد در پستی اعلام کرد که پس از پانزده سال همکاری با بلیزارد و ده سال کار بر روی عنوان Hearthstone این توسعه‌دهنده را ترک می‌کند.

براد در این پست گفته که در سن بیست سالگی کارش را به عنوان یک تست‌کننده‌ی بازی در شیفت شب در بلیزارد آغاز و پس از آن در طول سالیان در این توسعه‌دهنده پیشرفت کرده است.

براد در پست خداحافظی خود گفته به Hearthstone افتخار می‌کند و معتقد است در کنار دیگر عوامل توسعه‌دهنده‌ی این بازی با ساخت این عنوان صنعت بازی‌های ویدیویی را تحت تاثیر قرار داده است. در‌ ادامه براد اعلام کرده که اطمینان دارد پس از ترک استودیو، بازی در دستان بهترین افراد ممکن قرار دارد و برای دیدن اینکه نسل جدید توسعه‌دهندگان، Hearthstone را به کجا خواهند برد هیجان‌زده است.

براد گفته که شرکت جدیدی تاسیس خواهد کرد که احتمالا در زمینه توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند. وی اعلام کرده که به دنبال طراحی، برنامه‌ریزی و به طور کلی ساخت چیز‌های جدید است. در انتها براد از بلیزارد به خاطر فرصتی که به او برای توسعه‌ی Hearthstone داد و از بازیکنان به خاطر پشتیبانی‌ از بازی تشکر کرد.

منبع متن: gamefa