سریال اقتباسی The Witcher توسط شبکه‌ی Netflix در حال ساخت است و بی اغراق می‌توان گفت که این سریال از مورد انتظارترین سریال‌های گیمرها می‌باشد. حال فیلمنامه نویس این سریال یعنی لورن اس. هیسریش در جریان یک رویداد در شهر رم، اطلاعاتی از این سریال را به اشتراک گذاشت. به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamer، این سریال در سال 2020 پخش خواهد شد و فصل اول آن 8 قسمت دارد.

هیسریش اعلام کرد: "روز بخیر! اطلاعات بسیار زیادی از سریال‌های شبکه‌ی Netfilx قرار است در جریان نمایشگاه رم منتشر شوند. ما قرار است تا اطلاعاتی را از سریال دیوانه کننده‌ی The Witcher منتشر کنیم و برای آن نمی‌توانیم صبر کنیم."

"این سریال توسط هیسریش در مدت کوتاهی نوشته شده، با اینحال ما شاهد یک سریال بسیار عالی هستیم که یک داستان هیجان انگیز را به همراه دارد. این داستان بسیار سریع و بی هیچ مکثی روایت خواهد شد."

همچنین اعلام شد که این سریال در اروپای شرقی فیلمبرداری خواهد شد و فیلمنامه‌ی قسمت آزمایشی آن هم اکنون حاضر است. همچنین لازم به ذکر است که این بازی بیشتر به رمان این سری وفادار است و تنها از سری بازی الهام گرفته. نظر شما چیست؟ جقدر برای این سریال هیجان زده‌اید؟

منبع متن: pardisgame