Puzzle Fighter که بسیاری از چهره‌ها و عناوین کپ‌کام را در قالب یک تجربه‌ی موبایلی رایگان (Free To Play) گرد هم می‌آورد، اواخر سال گذشته عرضه شد و حال قرار است که در تابستان امسال به پایان خود برسد. استودیوی کپ‌کام ونکوور به‌تازگی اعلام کرده است که توسعه و پشتیبانی Puzzle Fighter را در تابستان […]

کپ‌کام ونکوور به توسعه‌ی Puzzle Fighter پایان می‌دهد

Puzzle Fighter که بسیاری از چهره‌ها و عناوین کپ‌کام را در قالب یک تجربه‌ی موبایلی رایگان (Free To Play) گرد هم می‌آورد، اواخر سال گذشته عرضه شد و حال قرار است که در تابستان امسال به پایان خود برسد.

استودیوی کپ‌کام ونکوور به‌تازگی اعلام کرده است که توسعه و پشتیبانی Puzzle Fighter را در تابستان سال جاری به اتمام می‌رساند تا تمرکز خود را برروی عنوان پرچم‌دار Dead Rising بگذارد.

Puzzle Fighter در ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از فروشگاه‌های اندروید و آی‌اواس حذف شده و در ۳۱ ژوئیه (۹ مرداد) نیز سرورهای آن غیرفعال خواهند شد. البته در این بین، همچنان امکان تجربه‌ی این عنوان وجود داشته و حتی بازی‌بازان ۱۰٫۰۰۰ پول داخل بازی دریافت خواهند کرد، اما مشخصاً تا قبل از قطع سرورها.

علاوه بر این‌ها، کپ‌کام برخی از شخصیت‌ها نظیر Regina ،Dr. Wily و Ada Wong و برخی از مکان‌های مبارزه مانند Darminor و Uroboros Laboratory که قرار بود در آینده به بازی شوند را آزاد کرده است. Regina و Dr. Wily هم‌اکنون در دسترس عموم قرار دارند و این درحالی است که Ada Wong و مکان‌های جدید دو روز دیگر به بازی راه می‌یابند. موسیقی متن این عنوان نیز روی Soundcloud برای استریم قرار گرفته است.

در نهایت، کپ‌کام اعلام داشته است که رویداد Classic Mode تا زمان قطع سرورهای بازی در ماه ژوئیه دایر بوده و خریدهای درون برنامه‌ای از دو روز دیگر غیرفعال خواهند شد. با این وجود، بازی‌بازان می‌توانند از هرگونه پول داخل بازی که از پیش خریداری کرده‌اند، برای ارتقای شخصیت‌هایشان استفاده کنند.

منبع متن: gamefa