عنوان آنلاین چندنفره‌ی Darwin Project از اسکونجرز استودیو (Scavengers Studio) که سال گذشته عرضه شد، قطعاً ایده‌های جالب جدیدی را برای ژانر محبوب Battle Ground به ارمغان آورده و اکنون، سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای جذب هرچه بیشتر مخاطب آن را از یک عنوان پولی به یک عنوان رایگان (Free To Play) تغییر دهد. اسکونجرز استودیو […]

Darwin Project به یک بازی رایگان برروی رایانه‌های شخصی تبدیل خواهد شد

عنوان آنلاین چندنفره‌ی Darwin Project از اسکونجرز استودیو (Scavengers Studio) که سال گذشته عرضه شد، قطعاً ایده‌های جالب جدیدی را برای ژانر محبوب Battle Ground به ارمغان آورده و اکنون، سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای جذب هرچه بیشتر مخاطب آن را از یک عنوان پولی به یک عنوان رایگان (Free To Play) تغییر دهد.

اسکونجرز استودیو از روز گذشته Darwin Project را از ساختار پولی‌اش خارج ساخته و آن به‌صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان رایانه‌های شخصی قرار داده است. با این وجود، نسخه‌ی ایکس‌باکس وان همچنان پولی است و سازندگان در گفت و گو با IGN، بیان داشته‌اند که جزئیات بیشتر در این مورد و به‌صورت کلی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان در آینده‌ی نزدیک به اشتراک گذاشته خواهد شد.

افرادی که Darwain Project را قبلاً برای رایانه‌های شخصی خریداری کرده‌اند، در ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) به‌صورت خودکار آیتم‌هایی داخل بازی دریافت خواهند کرد. همچنین تعدادی آیتم تزئینی و شخصی‌سازی به بازی اضافه خواهد شد که به گفته‌ی سازندگان، عمده‌ی آن‌ها در طول روند بازی در دسترس قرار می‌گیرند و ضمناً اینکه تمامی آیتم‌های جدید “زیباشناسانه‌ی خالص و ۱۰۰ درصد اختیاری و انتخابی” هستند.

Darwin Project هم‌اکنون برروی سرویس دسترسی زودهنگام استیم و Game Preview ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa