اگر شما در حال بازی کردن Fortnite باشید و ناگهان، گردباد شدیدی شروع به لرزاندن خانه شما بکند، واکنشتان چه خواهد بود؟ اگر نام شما آنتوان ویلیامز (Anton Williams) باشد، بی‌شک به بازی کردن ادامه خواهید داد! اخیرا در اثر گردباد شدیدی که در گرینزبورو واقع در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا به وجود آمد، […]

طرفدار سرسخت Fortnite حتی در هنگام گردباد هم از تجربه آن دست نکشید

اگر شما در حال بازی کردن Fortnite باشید و ناگهان، گردباد شدیدی شروع به لرزاندن خانه شما بکند، واکنشتان چه خواهد بود؟ اگر نام شما آنتوان ویلیامز (Anton Williams) باشد، بی‌شک به بازی کردن ادامه خواهید داد!

اخیرا در اثر گردباد شدیدی که در گرینزبورو واقع در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا به وجود آمد، این شهر دچار خسارت های گسترده‌ای شد و حتی یک نفر در اثر این واقعه جان خود را از دست داد. هنگامی که اکثر مردم منطقه در حال فرار برای نجات جان خود از حلقه‌ی سهمگین گردباد بودند، آنتوان ویلیامز تلاش می‌کرد تا در یک راند از بازی Fortnite پیروز شود.

بلافاصله پس از گردباد، استودیو‌ی تلویزیونی گرینزبورو با آنتوان در مورد تجربه‌اش هنگام گردباد مصاحبه کرد. او گفت در حالی که مشغول بازی Fortnite بوده ناگهان از میان پنجره‌ی اتاقش متوجه گردباد بزرگی شده که در حال تخریب خانه‌های اطراف بوده است. با این وجود او تصمیم به ادامه‌ی بازی گرفت و دلیل این تصمیم را قرار داشتن در میان آخرین بازماندگان آن دور از بازی دانست.

ظاهراً طوفان در حال شدیدتر شدن بوده که ویلیامز بالاخره کنسول خود را رها می‌کند و به همراه خانواده‌اش به حمام خانه پناه می‌برد. او اعتراف کرد که حتی در آن شرایط هم فکر بازی او را رها نکرده است. طبق گفته‌ی آنتوان با اینکه او نگران امنیت خانواده‌اش بوده، اما قصد داشته تا آخرین لحظه‌ی نزدیک شدن گردباد به خانه، بازی خود را ادامه دهد.

البته این مورد تنها یکی از صدها دفعه‌ای است که بازی Fortnite سوژه‌ی خبری رسانه‌ها می‌شود. این بازی ساخت شرکت اپیک گیمز (Epic Games) آنقدر بزرگ و محبوب شده است که حتی اشخاص و ستارگان بزرگ نیز به طور حرفه‌ای مشغول بازی و ارتقا‌ی سطح خود در آن هستند. معلمان در سراسر کشور آمریکا نسبت به اختلالی که این بازی در یادگیری و تمرکز دانش‌آموزان ایجاد می‌کند، ابراز نگرانی کرده‌اند.

این بازی به واسطه‌ی رایگان بودن حالت بتل رویالش و همچنین پشتیبانی‌های قوی و به بروز رسانی‌های پرتعداد اپیک گیمز، بسیار بین بازی‌بازان محبوب شده است. هر چند که Fortnite بازی خوب و سرگرم کننده‌ای است، اما آیا یک گردباد با سرعت ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت دلیل خوبی برای ترک آن نیست؟

 

 

 

منبع متن: gamefa