اطلاعات فاش شده از عنوان Battlefield 1 از این موضوع خبر می‌دهند که به زودی شش سلاح جدید به بخش چند نفره این عنوان اضافه می‌شود که احتمالا تا قبل از ماه ژوئن در دسترس خواهند بود. به تازگی یکی از داده‌کاوان(دیتا ماینر) فضای مجازی به نام Westie، اطلاعات جدیدی از عنوان Battlefield 1 فاش کرده […]

به زودی شش سلاح جدید به عنوان Battlefield 1 اضافه می‌شود

اطلاعات فاش شده از عنوان Battlefield 1 از این موضوع خبر می‌دهند که به زودی شش سلاح جدید به بخش چند نفره این عنوان اضافه می‌شود که احتمالا تا قبل از ماه ژوئن در دسترس خواهند بود.

به تازگی یکی از داده‌کاوان(دیتا ماینر) فضای مجازی به نام Westie، اطلاعات جدیدی از عنوان Battlefield 1 فاش کرده است که از اضافه شدن شش سلاح جدید به بخش چند نفره این عنوان خبر می‌دهند. هنوز مشخص نیست که شش سلاح جدید دقیقا چه زمانی در دسترس خواهند بود اما از آن‌جایی که پشتیبانی از عنوان Battlefield 1 در ماه ژوئن به پایان می‌رسد، احتمالا سلاح‌های جدید تا قبل از ماه ژوئن در دسترس قرار می‌گیرند.

البته غیر از شش سلاح یاد شده، در اطلاعات فاش شده از بازی نام یک سلاح دیگر به نام BAR A2 نیز به چشم می‌خورد. از آن‌جایی که در عنوان ۱ Battlefield یک مسلسل اتوماتیک برونینگ(BAR) با نام M1918  وجود دارد (این سلاح در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفته است)، احتمالا BAR 2 مدل متفاوت دیگری از این سلاح خواهد بود.

لیست شش سلاح جدید را می‌توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:

Fedorov Degtyarev prototype automatic rifle

Mosin Nagant M38 Carbine

Single Action Service Revolver

Thompson Annihilator prototype SMG

Thompson M1919 prototype SMG

Winchester Burton LMR (Light Machine Rifle)

استودیوی دایس نیز اخیرا نقشه Rupture که تا پیش از این فقط از طریق بسته الحاقی They Shall Not Pass در دسترس بود را در دسترس تمامی کاربران ۱ Battlefield قرار داد. البته به گفته استودیوی دایس، سایر نقشه‌های مربوط به بسته‌های الحاقی عنوان Battlefield 1، در ماه مه برای تمامی کاربران این عنوان در دسترس قرار می گیرد.

منبع متن: gamefa