بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) به‌تازگی به عناوین تازه‌ی خود اشاره‌ی مختصری داشته و بیان داشته است که نمی‌تواند برای نمایش آن‌ها صبر کند. این استودیو اخیراً به یک میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دست یافته و به این مناسبت، پیام و تصویری برای تشکر از طرفداران منتشر کرده که در کنار آن اشتیاق خود […]

بتسدا مشتاق نمایش بازی‌های جدید خود است

بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) به‌تازگی به عناوین تازه‌ی خود اشاره‌ی مختصری داشته و بیان داشته است که نمی‌تواند برای نمایش آن‌ها صبر کند.

این استودیو اخیراً به یک میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دست یافته و به این مناسبت، پیام و تصویری برای تشکر از طرفداران منتشر کرده که در کنار آن اشتیاق خود برای نمایش بازی‌های در دست توسعه را ابراز نموده است.

ممنون از شما، ما به یک میلیون دنبال‌کننده دست پیدا کرده‌ایم! شما بهترین طرفداران بازی جهان هستید. نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که در حال کار برروی آن‌ها هستیم، صبر کنیم.

می‌توان گفت که منظور از بازی جدید بتسدا، The Elder Scrolls 6 نیست زیرا بارها این استودیو شفاف‌سازی کرده که در حال کار روی چندین پروژه هستند که می‌خواهند تا قبل از نسخه‌ی بعدی Elder Scrolls آن‌ها را به اتمام برسانند. در حال حاضر، شایعات حول محور عنوانی به نام Starfield می‌چرخد که بسیاری باور دارند در E3 2018 معرفی خواهد شد؛ آیا بتسدا به این بازی اشاره دارد؟ نظر شما در این باره چیست؟ 

منبع متن: gamefa