شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، آگهی استخدام جدیدی را برای توسعه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake منتشر کرده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق توضیحات ارائه شده در این آگهی، ظاهراً قرار است برای باری دیگر، روند توسعه Final Fantasy XV تکرار شود!  Final Fantasy VII، یکی از محبوب ترین بازی‌های […]

Final Fantasy VII Remake قصد دارد تا نسخه اصلی را پشت سر بگذارد

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، آگهی استخدام جدیدی را برای توسعه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake منتشر کرده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق توضیحات ارائه شده در این آگهی، ظاهراً قرار است برای باری دیگر، روند توسعه Final Fantasy XV تکرار شود!

 Final Fantasy VII، یکی از محبوب ترین بازی‌های تاریخ محسوب ‌می‌شود اما اسکوئر انیکس قصد دارد با ساخت Final Fantasy VII Remake، عنوانی بهتر از نسخه‌ی اصلی ارائه دهد. این بازی در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ معرفی شد و اسکوئر انیکس اعلام کرد که این عنوان در حال حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. حال این شرکت در نظر دارد تا یک “ساخته‌ی جدید” را هدف خود قرار دهد.

بخشی از متن آگهی استخدام:

توسعه دهندگان عنوان Final Fantasy VII که در حال حاضر هم جزو بهترین افراد حاضر در صنعت [یازی‌های ویدئویی] محسوب می‌شوند، پس از ۲۰ سال دوباره به یکدیگر ملحق شدند. پروژه‌ای با هدف ساخت عنوانی که بتواند نسخه‌ی اصلی بازی را پشت سر بگذارد. مفاهیمی که برای کاربران آشنا هستند را حفظ کنید اما با این حال، دید تازه‌ای برای بازی ایجاد شود.

همانطور که دیدید، این آگهی نشان می‌دهد که پروژه‌ی در دست ساخت، قرار نیست یک بازسازی ساده باشد اما خبر بد این است که ظاهراً توسعه‌ی بازی از سر گرفته شده و دیگر قرار نیست شاهد عنوانی باشیم که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.

منبع متن: gamefa