استودیو دایس،سازنده عنوان Battlefield V، به تازگی آگهی شغلی جدیدی منتشر کرده است که در این آگهی به دنبال یک طراح سینمایی می‌گردد. در اوایل سال ۲۰۱۸، شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرد که نسخه جدیدی از سری Battlefield در دست ساخت است و اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. بعد از آن شایعه‌ای از این بازی […]

استودیوی دایس به دنبال طراح سینمایی می‌گردد

استودیو دایس،سازنده عنوان Battlefield V، به تازگی آگهی شغلی جدیدی منتشر کرده است و در این آگهی به دنبال یک طراح سینمایی می‌گردد.

در اوایل سال ۲۰۱۸، شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرد که نسخه جدیدی از سری Battlefield در دست ساخت است و اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. بعد از آن شایعه‌ای از این بازی منتشر شد که این بازی Battlefield V نام دارد و داستان آن در جنگ جهانی دوم روایت خواهد شد. انتظار می‌رفت که از این بازی در E3 امسال تریلری به نمایش درآید و اطلاعات جدیدی از آن به اشتراک گذاشته شود، اما اکنون با انتشار آگهی شغلی جدیدی توسط استودیو دایس (DICE)، احتمال انتشار تریلر قبل از مراسم E3 بیشتر شده است.

در این آگهی که استودیو دایس به دنبال طراحی سینمایی “کاملا سه بعدی” می‌گردد، آمده است:

شخصی که بتواند به همراه یک تیم از طراحان خلاق و ویرایشگران، یک تریلر سطح جهانی بسازد تا بتوانیم بازی خود را تبلیغ نمائیم.

شما وظیفه‌ی کنترل لایه‌های تصویر، انیمیشن، نورپردازی و رندرینگ را بر عهده خواهید داشت تا دیدگاه خلاقانه و نهایی کارگردان حاصل شود.

رندی اوانز، مدیر بخش رسانه ای استودیوی دایس، در پیام توییتری خود در این رابطه گفته است:

آیا می‌خواهید به تیم رسانه‌ای ما در استودیوی دایس ملحق شوید؟ ما به دنبال یک طراح سینمایی برای ساخت تریلرها و باقی چیزها می‌گردیم. برای استخدام باید ۵ سال سابقه حرفه‌ای در این زمینه داشته باشید.

نسخه جدید بازی Battlefield در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و بنظر می‌رسد تریلر این بازی بزودی منتشر می‌شود. آخرین گزارش‌ها از نسخه جدید سری Battlefield می‌گویند که این بازی مانند بازی‌های آنلاین مشهور این نسل مانند PUBG و Fortnite دارای حالت بتل رویال خواهد بود.

منبع متن: gamefa