بازیگر محبوب دنیای هالیوود یعنی دایان کروگر (Diane Kruger) به ستایش عنوان مورد انتظار و پرستاره Death Stranding، از ساخته‌های هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) پرداخته است که در ادامه با هم نگاهی به صحبت‌های او خواهیم داشت. اخیرا نام این بازیگر مطرح به عنوان یکی از بازیگران حاضر در آخرین ساخته دست هیدئو کوجیما یعنی بازی Death […]

صحبت‌های دایان کروگر در خصوص عنوان Death Stranding

بازیگر محبوب دنیای هالیوود یعنی دایان کروگر (Diane Kruger) به ستایش عنوان مورد انتظار و پرستاره Death Stranding، از ساخته‌های هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) پرداخته است که در ادامه با هم نگاهی به صحبت‌های او خواهیم داشت.

اخیرا نام این بازیگر مطرح به عنوان یکی از بازیگران حاضر در آخرین ساخته دست هیدئو کوجیما یعنی بازی Death Stranding شنیده می‌شد که مدتی بعد این شایعات توسط خود او رد شد و وی اعلام کرد که بخشی از پروسه ساخت این بازی نخواهد بود. اما این موضوع علاقه وی به این بازی را کم نکرد و باعث شد تا او هنوز هم به این بازی علاقه نشان دهد. کروگر در صحبت‌‌های جدیدی که درمورد این بازی انجام داده، به ستایش آن پرداخته است و کار هیدئو کوجیما، مغز متفکر ژاپنی را بسیار ستوده است.

در صحبت‌هایی که کروگر در تلویزیون Maidigi انجام داده، در خصوص کوجیما گفته:

ما در لس آنجلس با هم آشنا شدیم. همکارم [نورمن ریداس] در این بازی است و [هیدئو کوجیما] ذهن مرا به هم ریخته. من به یک ضیافت شام دعوت شدم و او تریلر خود را به من نشان داد. بعد از آن هم آنجا را ترک کردم.

پس از صبحت‌های او درمورد دلیل حضورش در کنار کوجیما، کروگر به عملکرد خیره‌کننده کوجیما واکنش نشان داد و در انتهای صبحت‌هایش گفت:

او یک اسطوره است.

کروگر در مصاحبه‌ای که با یک منبع دیگر نیز انجام داده بود، همین واکنش‌ها و همین صحبت‌ها را ارائه کرده بود که نشان تحت تاثیر قرار گرفتن او داشت. وی گفته بود:

من شانس این را داشتم که تریلر او از بازی Death Stranding را ببینم. من به او پیشنهاد دادم که حتما در آینده باید کارگردانی یک فیلم را بر عهده بگیرد چرا که او در کار ساخت بازی‌های ویدئویی، به جزئیات بسیار زیادی توجه می‌کند و هواس خود را به همه نکات آن جمع می‌کند؛ مانند این است که شما در حال تماشای یک فیلم هستید. میزان حساسیت او نسبت به عملکرد پروژه‌اش چیزی است که او را از بقیه متمایز می‌کند.

در ادامه کروگر اضافه کرد:

من خودم یک بازی‌باز حرفه‌ای نیستم اما زمانی که تریلر آن را دیدم واقعا شگفت زده و متعجب شده بودم. این تریلر ذهن شما را منفجر می‌کند. قطعا از نظر بصری برای من [خیره کننده بود] اما چیزی که بیشتر از هر چیز دیگر مرا تحت تاثیر قرار داد این بود که چطور در طی پنج یا ده دقیقه می‌توان چنین دنیایی را به وجود آورد و احساس را در کنار آن قرار داد. فقط می‌خواهم چیزهای بیشتری از این بازی ببینم.

صحبت‌های کروگر نشان می‌دهد با این که وی در این پروژه با کوجیما همکاری زیادی نداشته اما شدیدا تحت تاثیر تریلر‌های Death Stranding قرار گرفته است. وی با تعریف و تمجدید زیادی که از این بازی انجام داده ثابت کرده که این بازی بین همه افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است و فرقی نمی‌کند که شما یک بازیگر مطرح هالیوودی باشید یا یک فرد عادی؛ در هر صورت Death Stranding شما را تسخیر خواهد کرد.

در حال حاضر زمان مشخصی برای عرضه Death Stranding اعلام نشده اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار آن به صورت رسمی برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۴ باشیم. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که در رویداد E3 پیش‌رو شاهد انتشار خبرهای بیشتری از این بازی باشیم. بنابراین برای کسب آخرین اخبار از این بازی و همینطور سایر بازی‌ها می‌توانید با گیمفا همراه باشید.

منبع متن: gamefa