اگر خاطرتان باشد، چندی پیش در گزارشی از خرید حق تبلیغ چند بازی مطرح توسط شرکت Microsoft خبر دادیم. براساس آن گزارش، Microsoft حق تبلیغ تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ غیرانحصاری را بدست آورده است که شامل بازی‌هایی نظیر Borderlands 3 ، Cyberpunk 2077 ، Splinter Cell ، Battlefield V و Anthem می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که حداقل یک مورد از بازی‌ها تحت مالکیت تبلیغاتی Microsoft قرار ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم، روز گذشته "رندی پیچفورد" مدیرعامل شرکت Gearbox طی توئیتی قویا این شایعات را رد کرد. رندی در این رابطه گفت:

"این اخبار را از کجا در می‌آورید؟ Gearbox هیچ قرارداد و توافق‌نامه‌ای را با Microsoft امضا نکرده است. چطور چنین مطالبی که ذره‌ای حقیقت و پایه و اساس ندارند را به عنوان خبر حقیقی منتشر می‌کنند؟ فکر می‌کنم این اخبار توسط منابع کاملا نامعتبری منتشر گشته است. شما باید اخبار را از طریق منابع حقیقی دنبال کنید. متاسفانه انتشار اخباری که منبع موثق و قابل اتکایی ندارند، یکی از مشکلات اساسی روزنامه‌نگاران و رسانه‌های امروزی است."

در هر صورت این اظهارنظر جدی و قاطعانه‌ی رندی پیچفورد به طور کامل پرونده این شایعه را می‌بندند. لازم بذکر است که Gearbox بعنوان توسعه‌دهنده Borderlands 3 احتمالا ماه سپتامبر (شهریور) را برای عرضه این عنوان برای چهار پلتفرم PC ،PlayStation 4 ،Switch و Xbox One در نظر گرفته است.

دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟

منبع متن: pardisgame