فیلم سینمایی DOOM در حال ساخت است

شرکت Universal در حال توسعه و تولید اقتباس سینمایی جدیدی از بازی‌ ویدئویی DOOM است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، براساس اظهارات نینا برگمن، شرکت Universal با او برای ایفای نقش در فیلم جدید DOOM قراردادی امضا کرده است. به گفته‌ای برگمن، او برای بازی در این فیلم به کشور بلغارستان خواهد رفت و با یک "کارگردان فوق‌العاده" همکاری می‌کند.

متاسفانه برگمن جزئیات بیشتری را از این فیلم به اشتراک نگذاشته است اما حداقل اکنون می‌توان اطمینان داشت که فیلم DOOM در مراحل مهمی از ساخت به سر می‌برد. لازم بذکر است که پیش از این و در سال 2005 شاهد یک فیلم دیگر به نام DOOM بودیم. کارگردان این فیلم آندری بارتکویاک، و نویسندگان آن دیوید کالاهام و وسلی استریک بودند و در اواخر سال ۲۰۰۵ اکران عمومی شد. دواین جانسون نیز از بازیگران مطرح آن فیلم بود. با این حال فیلم DOOM تبدیل به یک عنوان ناموفق چه در زمینه بازخوردهای منتقدها و چه از لحاظ فروش شد.

در هر صورت باید منتظر باشیم و ببینیم که فیلم جدید DOOM روند ناموفق اقتباس‌های سینمایی انجام شده از بازی‌های ویدئویی را ادامه می‌دهد و یا می‌توانیم به تماشای یک اقتباس موفق بنشینیم، هر چند بسیار بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟

منبع متن: pardisgame