Cyberpunk 2077

از زمانی که استدیوی CD Projekt Red‌ در نمایشگاه E3 2012 عنوان Cyberpunk 2077 را معرفی کرد و ما شاهد یک تریلر از آن بودیم، دیگر از این بازی هیچ تریلر و یا اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. با اینجال هر روزه شاهد انتشار شایعات و اخباری هستیم که احتمال انتشار تریلر جدید این بازی را در نمایشگاه E3 2018 بسیار بالا می‌برند.

به علاوه‌ی تریلر، نکته‌ی مهم دیگری وجود دارد و آن تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 است و با توجه به اینکه طبق گزارش‌ها هم اکنون در سال‌های آخر نسل هشتم کنسول‌ها هستیم، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت ComicBook، طبق گزارشی که وب سایت GamingBolt منتشر کرده است، ممکن است عنوان Cyberpunk 2077 زودتر از تاریخی که انتظار داشتیم منتشر شود.

مدتی پیش یک گزارش مالی از شرکت CD Projekt Red منتشر شد. طبق این گزارش عنوان The Witcher III: Wild Hunt‌ توانسته بود تا بیش از 200 میلیون دلار سود را در سال 2017 برای این شرکت به همراه بیاورد، اما بعد از آن اعلام شد که هیچ سودی به سهامداران و شرکای این شرکت پرداخت نشده و این مبلغ صرف یک بازاریابی پیش از عرضه‌ی یک پروژه‌ی عظیم می‌شود. این پروژه Cyberpunk 2077 است و همچنین احتمال دارد تا این بازی به مانند The Witcher III‌ که توسط شرکت‌های Warner Bros و Bandai Namco منتشر شد، ناشر خارجی نداشته باشد و خود استدیوی سازنده آن را منتشر کند.

نکته‌ای که باعث می‌شود از این خبر برداشت کنیم که تاریخ انتشار بازی نزدیک است، این است که معمولا عدم پرداخت سود به سهامداران در سال عرضه یا یک سال پیش از عرضه یک بازی صورت می‌گیرد. اگر این فرمول در مورد Cyberpunk 2077 نیز صادق باشد، پس می‌توان انتظار داشت تا پایان سال 2018 و یا سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی بازی باشیم.

دیدگاه شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame