امروزه گرافیک خیره کننده یکی از مواردی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و توسعه دهندگان بسیاری نیز در تلاش‌ برای رسیدن به بالاترین سطح کیفی و ظاهری در عناوین خود می‌باشند. بازی DayZ یکی از عناوین محبوب در سبک بقا است که مدت زیادی نیز از عرضه آن می‌گذرد، انتظار برای پشتیبانی این […]

عنوان DayZ رزولوشن ۴k را هدف قرار می دهد

امروزه گرافیک خیره کننده یکی از مواردی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و توسعه دهندگان بسیاری نیز در تلاش‌ برای رسیدن به بالاترین سطح کیفی و ظاهری در عناوین خود می‌باشند. بازی DayZ یکی از عناوین محبوب در سبک بقا است که مدت زیادی نیز از عرضه آن می‌گذرد، انتظار برای پشتیبانی این بازی از رزولوشن ۴K چیز جدیدی نیست و بازیکنان بسیاری منتظر چنین روزی بوده‌اند.

همانطور که گفته شد، عنوان DayZ از عناوینی است که باید دیر یا زود به دسته بازی‌های با رزولوشن ۴K می‌پیوست، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، این عنوان با رزولوشن ۴K برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن پرو عرضه خواهد شد.

یوجین هارتون (Eugen Harton)، تهیه کننده عنوان DayZ ابراز داشت:

این عنوان از رزولوشن ۴K در هردو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن پرو پشتیبانی خواهد کرد و همچنین ما به دنبال پشتیبانی از رزولوشن ۱۰۸۰p در حالت ۶۰fps نیز هستیم اما در حال حاضر به پشتیبانی از رزولوشن ۴K در این عنوان فکر می‌کنیم و همچنین پشتیبانی از رزولوشن ۱۰۸۰p در حالت ۶۰fps نیز قطعا به بازی افزوده خواهد شد و ما هرگونه پیشرفتی که لازم باشد را تایید خواهیم کرد.

کنسول ایکس‌باکس وان به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند عناوین سطح بالا را با رزولوشن ۴K اجرا نماید. گرچه عنوان DayZ  از نظر گرافیکی یکی از عناوین سطح بالا نیست اما در ایکس‌باکس وان ایکس به راحتی با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد و ما به دنبال ایجاد یک تجربه بهتر هستیم که قطعا ارزشی برابر با عناوین سطح بالا را دارد.

 

با این تفاسیر، پشتیبانی این عنوان از رزولوشن ۴K خبری خوشحال کننده برای طرفداران این بازی است چرا که تجربه مثبتی را برای آنان رقم خواهد زد. با این حال هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این عنوان بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ذکر نشده است و باید تا انتشار اخبار جدیدتر منتظر ماند. نظر شما کاربران گیمفا در این باره چیست؟

منبع متن: gamefa